Mjukisbyxan88

Alla inlägg under september 2009

Av Jenny Nilsson - 30 september 2009 21:42

jaa vad ska man egentligen säga om det, helt enkelt det va bråk på jobbet med alla eller jaa alla är i allafall inblandade:( imorgon ee det schnitzel torsdag:=) får se hur det går att jobba med dem två som ee mest osams...:( det ska nog gå bra tror jag hehe....

 

men det blir ju sån dålig stämning , inget roligt att jobba då ...... nog om det'

  

 

idag har jag först jobbat, sen efter åkte jag till min broder med familj , alltså det villl säga till JOHAN, THERESE , KEVIN , OCH LIAM:) ungarna ee så goa, kommer upp bilder kanske senare eller imorgon:)

 

kommer det lite bilder :)

  

  

jaa och på fredag har jag först körlektion kl halv elva i stan, sen blir det tåget tilll uppsala till min älskling som fyller år  grattis till honom<3 

 

puss puss på er *carpe diem*

Av Jenny Nilsson - 28 september 2009 23:53

här kommer det en bild på kläderna jag köpte i lkpg i lördags:)  

ha de gött alla bloggare nu ska jag hoppa i sängen inte kommit dit än:(


puss puss *carpe diem*


  

Av Jenny Nilsson - 28 september 2009 22:49

godnatt godnatt nu orkar jag inte va uppe längre:) börjar jobba kl åtta imorgon:)imorgon ee man kock:)

 

puss puss på er *carpe diem*

Av Jenny Nilsson - 28 september 2009 20:42

FICK NYSS ETT SJÄLMORDS SMS IFRÅN EN PERSON:(

FAAN J**** DU GÖR DET INTE....


BLOGGAR MER OM DETTA SEN

Av Jenny Nilsson - 28 september 2009 19:15

RAGGMUNKS MÅNDAG: det menas med att vi har haft raggmunk på menyn idag i lilla åtvidaberg det vill säga att det kommer ungefär 150 gäster bara för att äta raggmunk med stekt fläsk, själv har jag stått och diskat hela dagen men det ee inte fel det heller :) kom hem ifrån jobbet för en stund sedan satte mig och åt lite och nu ska jag ringa till älsklingen....

   

jaa och på fredag sticker jag till uppsala och vilar ut i älsklingens armar, saknar han verkligen 4 veckor sedan vi sågs nu, men jag har ju både jobbet och körkortet att tänka på med....

 

här kommer en gammal bild från jobbet på kockarna nisse och thomas

   

dem sitter och äter havregryns gröt mums mums

 

 

puss puss på er     *CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 27 september 2009 21:57

                                         Fick ett sms ifrån elgiganten i torsdags att nu ee din produkt fördig för att hämtas , alltså min laptop som bara la av .. då tänkte ju jag vad bra att den e klar då kan man sitta i ängen och göra körkorts frågor och redigera bilder och allt sånt.. haha bara det att när jag kommer in och ska hämta datorn så säger idioterna på elgiganten i linköping tornby att nej tyvärr så  finns inget kvar på datorn fast dem lova att spara allt som fanns på den " jag sa tack för det alla minnen borta för alltid" lite sådär  över 4000 bilder 30 filmer, lite musik och alla program som jag hde på datorn som jag köpt och så va borta ska jag ha dem igen får jag köpa det .. fy fan sa jag och gick därifrån... blir så förbannand på sånt.....

 

aaa i allafall i helgen har jag inte gjort allt för mkt i lrdags var jag i stan och shoppa ett par jeans , nån tröja, och en bh och var på elgiganten:(

bilder på kläderna lovar jag att lägga ut imorgon:)

 

puss puss på er<3


Av Jenny Nilsson - 23 september 2009 21:24

Jaa vad ska man skriva här då *ler*

idag har man jobbat mellan 8-19 lite tufft ,sen så har jag inte gjort ett skit kollat på lite bloggar och försöker fixa min blogg:)

 

ha de gött:)

Tidigare månad - Senare månad

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards