Mjukisbyxan88

Alla inlägg under juni 2010

Av Jenny Nilsson - 29 juni 2010 10:54

TEARS IN HEAVEN

&hl=sv_SE&fs=1&">

Av Jenny Nilsson - 27 juni 2010 21:39

HEJSAN!

Inte gjort allt för mycket idag hehe, solat , badat, kört bil,

äte glass, busat med E&E, chattat

ÄTIT HEHE

och nu tröttt

Av Jenny Nilsson - 27 juni 2010 21:26

låter bilderna tala

gänget vid smultronstället<3

   

Mamma och morbror ( GODISBO)  

diggar denna bild hihi

FRÅN VÄNSTER: Emelie, Elin,Kim

FRÅN HÖGER: Emma ( jennifers kompis), ´Jennifer, sist men inte minst charmtrollet Robert          

   

denna bild får avsluta gårddagens utflykt

* carpe diem*  

Av Jenny Nilsson - 26 juni 2010 11:45

MIDSOMMARAFTON OCH BILDERNA FPR TALA FÖR SIG SJÄLVA  

                            

DENNA BILD FÅR AVSLUTA MIDSOMMARAFTON  

Av Jenny Nilsson - 25 juni 2010 10:26

ELLER GLAD MISSOMMAR SOM JAG TRODDE DET STAVADES NÄR JAG VA LITEN  

HAR GJORT TVÅ STORA FINA JORDGUBBSTÅRTOR NU PÅ MORGONEN MUMS,

 

BILDER FRÅN DAGEN KOMMER IKVÄLL ELLER IMORGON

PUSS PUSS MY DEAR FRIENDS

*CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 24 juni 2010 20:03

Heeeejsan<3

har badat en massa idag plus tvättat stugan men är inte klar än orkar faan inte ska hämta mamma kl 21.00 sen blir det att dra en sväng med bilen och plocka blommor till imorgon  

 

imorgon bitti kl halv åtta ska jag göra jordgubbstårta mums:)

sen så ska jag köra bror och linda till tåget i lkpg, sen hem fort som faan hämta mamma på jobbet , och sen blirre att fira midsommar yeeeah   bara synd att inte alla kommer succcccck

 

ha en fortsatt trevlig kväll

*CARPE VESTER*

Av Jenny Nilsson - 24 juni 2010 12:10

HEJSAN!

Glömde ju säga det att johanna och jag cykla 3 mil i tisdags haha vi cykla och cykla och kom längre och längre bort hihihih men till sist kom vi hem   

 

igår så var jag mest ute , satt med datorn i trädgården och hoppa mellan datorn och poolen hela dagen i princip rikitgt NICE  sen på kvällen blev det att åka och storhandla till midsommar  blir att grilla och kanske brännboll kanske jag redan har skrivit men nu vet ni igen hahah

)

IDAG TORSDAG!

vakna runt 9 idag nice , la mig åå spela lite cash game ( omaha 2,50/5 kr ) vann 600   så denna dagen startade bra i allafall, körde jimmy till vårdcentralen så han kunde lägga om sitt knä;)

och nu nyss har jag ätit lite lunch, nu skriver jag inlägg , ohh snart ska jag gå ut och sola åååå bada nice  

WHERE HAVE THEM BEEN??  I LIKE YOU SO MUCH MY SWEET THING , MISS YOU   TOMAS

HAVE A NICE DAY MY DEAR FRIENDS

LOVE YO

Av Jenny Nilsson - 23 juni 2010 11:00

   Vakna av att den härliga solen lös upp huset  

så idag blir det nog att tvätta stugan igen med höögtrycken lite mer noggrant hihih:)

 

och så blir det sjklart sol & mycket bad i poolen

sedan blir det att stor handla med syrran till midsommar , blir troligtvis massa folk här då skita kul ju:)

  

då blirre lek i poolen , brännboll och fem kamp hoppas hoppas:)

 

näää nu ska jag ta och gå ut meddans det är fint väder hihi

 

ha de gött gott folk

  

 

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards