Mjukisbyxan88

Alla inlägg under juli 2010

Av Jenny Nilsson - 31 juli 2010 22:10

  Hej!

Jaa denna dag började med för lite sömn  

började jobba kl 7-11, efter det blev det att klippa gräset  sedan in i duschen en snabbis , hämta mamma på jobbet och åka och träffa min kusin som nyss fått en liten OLIVIA jätte söt , skit lik sin pappa  

 

efter att vi varit där så åkte mamma , jag , jonny och jocke till lkpg till maxi och skulle handla lite ...

hittade faktiskt 2 par skor och 1 t-shirt och en skiva

kommer bilder här nedan:)<3

  

ett par assköna skor åå gå i typ    sorry thor-björn att jag köpte lika som dig men jag kan inte rå för att vi är bäst å köper snygga skor  

   

Dessa asläckra sneakers tror jag de heter heehe   

en snygg t-shirt blir min nya träningströja:)<3

 

och så slutligen denna cd METAL MARATHON

AS BRA ROCK MUSIK LITE IHOP MIXAD<3

sitter å lyssanr på den nu   

 

ja de va det jag köpte idag :)

nu blirre att ta de lugnt , ska ju upp kl 6 imörrn börjar jobba 7-16 oplanerat , hade ju planerat annat ju faaaan....

 

AJA GODNATT BLOGGEN HÖRS IMÖRRN EFTER JOBBET

*CARPE DIEM*

 

KRAM MJUKISBXAN88      

Av Jenny Nilsson - 30 juli 2010 11:09

HEJSAN!

Jaa då va det fredag igen då och snart Augusti och sommaren snart slut   de gillas inte, va fort tiden,dagarna , åren går  

 

ligger här å funderar på om man ska möblera om i rummet nu under helgen, men vet ju inte hur jag vill ha de ju, måste ju bli bra   

idag blir de att skissa på rummet å köra mamma till jobbet , kanske köra en raggarsväng med lilla skrutten hihihih...

 

Måste ner till dataaffären med å köpa internetkabel så man kan möblera  

 

nää nu blir det att käka lite fiskgratäng *MUMSA*

 

*CARPE DIEM*

  

 

KRAM MJUKISBYXAN 

 

Av Jenny Nilsson - 29 juli 2010 15:57

HEJSAN!

Är i Lönsås hos pierre och viktoria  blir att spela skipbo & kort, kolla på bilder från datorn:) <3

 

vet ni vad jag kom på idag???

att man alltid ska använda handbromsen på BILEN<3 ahahaha klantigt av mig..

 

aja nu får ni kära bloggläsare ha de så bra så hörs vi senare

 

*CARPE DIEM*

 

  

Av Jenny Nilsson - 27 juli 2010 11:45

HEJSAN !

nu va det ett tag sen jag var inne här, beror på att det har varit så fint väder så inte orkat skriva   

 

blir nog at börja blogga här igen  

vakna sent idag efter går dagens arbetspass, 7-13.15 och sen 17-21 somna runt tio när jag kom hem och sov te 10 göttigt

 

nää nu ska jag klä mig å äta lite mat kanske hörs senare vem vet:)  

*CARPE DIEM*

 

                                                  
       KRAM MJUKISBYXAN

 

Av Jenny Nilsson - 18 juli 2010 01:00

eller ja va ska man sova för??

inget går ju som jag vill iallafall så

 

FIMPAR DENNA BLOGG FÖR ETT TAG , INGEN SOM  VILL LÄSA ÄNDÅ OM DE JAG TÄNKER SKRIVA SÅ

  

    BYE BYE MINA VÄNNER      

Tror inte jag vill spräcka nyheten här än ...

om den är bra eller dålig får ni väl gissa, men fråga inte

Av Jenny Nilsson - 17 juli 2010 14:45

HEJSAN!

   

Av Jenny Nilsson - 16 juli 2010 23:12

KANSKE , KANSKE INTE

de känns nog bäst så vem vet,

  

FUUUUUUUUUUUUUUUUUCK

Av Jenny Nilsson - 15 juli 2010 22:40

HEJ!

ängtligen kom det efterlängtade regnet  en liten skur i allafall hehe

just nu så har jag precis gott upp från poolen , tog mig ett litet kvällsdopp/ nattdopp

  

nu blir det att se på film och mumsa lite onyttigt hehe

ja annars så har det nog inte hänt så mkt idag , solat, badat, pratat med allt fölk som kom hehe hmm handlat.

 

OCH VET NI VAD JAG HITTADE PÅ ICA SOM KOMMIT TILLBAKA ¨

VANILLA COCA COLA MUMSIGT   DÅ VA DET NÅN SOM BLEV LYCKLIG , FÖR DET ÄR DEN ÄNDA KOLAN SOM GÅR Å DRICKA:)

  

 

*CARPE VESTER*

 

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards