Mjukisbyxan88

Alla inlägg under februari 2011

Av Jenny Nilsson - 28 februari 2011 23:52

the social network     


En sen kväll 2003 sätter sig Harvardstudenten och dataprogrammeringsgenit Mark Zuckerberg ner vid sin dator och börjar intensivt jobba med en ny idé. Ur allt bloggande och programmerande växer det fram som snabbt ska komma att bli ett globalt socialt nätverk och en revolution inom kommunikation. Bara sex år och 500 miljoner kompisar senare är Mark Zuckerberg den yngsta miljardären genom tiderna... men för den här entreprenören så leder framgången till både privata och rättsliga komplikationer.   


Japp denna film ser jag nu med älsklingen vid min sida    efter mat och ett långt varmt och skönt bad <3

   *Mums blev det*

   ser skönt ut va <3<3

   Vågar jag ha denna bild på bloggen? folk kanske får helt fel uppfattning om mig nu men va fan man ska ju bjuda på sig själv eller hur??? *ler  



så nu har jag inte tid med er mina vänner hörs och syns imorgon <3


   Min töttnos så söt så bilden är tagen precis innan jag ska åka till norrköping  söndags kväll... SAKNAR DIG SÖTNOS <3 VET ALLT ATT DU LÄSER MIN BLOGG.....


*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 28 februari 2011 21:04

Blev en mys fika på bagarstugan med älsklingen    efter det så blev det en promenad med Malin och kolla på tjejernas athena "gym" där hon och jag ska börja träna bara tjejer på det gymmet och inte alls mycket folk vilket är väldigt bra... 

efter det så träffa jag älsklingen på ica för att handla lite ,och sedan hem för att laga lite mat " griillad kyckling med potatis bollar och sås" + GRÖNSAKER..


blev att se Ullared , och nu kollar vi på det okända detta program är läskigt men bra <3.

   Kanske blir att ta sig ett varmt bad sen för nu börjar jag frysa <3<3 


och nu fortsätter det okända


over and out

*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 28 februari 2011 14:10

Måndag igen och jobbsökandet är i full gång som vanligt men inte får man något svar ifrån någon.....


Är trött på att sitta hemma hela dagarna nu... och så får man till svar av folk "men gör något åt det då" vad ska man göra söka jobb ? jo det gör jag varje dag men får jag något svar NEJ !!! 


Hur ser mina dagar ut egentligen:

  • Sover till kanske 10 eller senare.
  • går upp äter lite frukost.
  • sätter mig vid datorn letar jobb och chattar.
  • gör iordning efter frukosten .
  • klär mig för att kanske träffa Malin el. Linda eller ta en kaffe på stan med Patrik, eller kanske tar en lång promanad , säger att man ska börja träna men kan inte pga av inget JOBB , INGA PENGAR..
  • kommer hem gör någon mat ,kollar mail , och ser tv
  • sitter uppe sent för jag vet att jag inte har något jobb att gå till.

Jaa i princip så ser mina dagar ut så där...KUL VA??? Nää inte det värsta... kul är det ju att träffa vännerna och så men ja man vill ju hitta ett jobb iallafall...


nu blir det Over and out för min del just nu. ni serr jag ska klä mig nu , pyjamas till halv 3 en måndag det är piss illa....

   bjuder på denna ....


*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 27 februari 2011 12:44

Hej !

Sitter just nu och lyssnar på Nicke Borgen han kan ju faktiskt vinna eller playtones eller swingfly - me and my drum <3


annars så sitter jag och försöker hitta nått vettigt jobb som man kan söka...


har för tillfället lite bloggtorka <3


*carpe diem*



Av Jenny Nilsson - 26 februari 2011 21:30

SVERIGE I DET STÖRSTA NÖTSKALLET NÅGONSIN , SKICKAR BARA BIDRAG SOM EE AS DÅLIGA SOM FÖRRA ÅRET, MEN VISST FORTSÄTT SÅ, SÅ KOMMER INTE ENS SVERIGE MED I EUROVISION I ÅR HELLER ,


HOPPAS PÅ SWINGFLY ELLER PLAYTONES DEM ÄR NÅGRA SOM KAN SLÅ PÅ STORT I TYSKLAND TROR JAG <3<3


KOMMER BJUDA PÅ EN BILD PÅ MIG USCH *JÄÄÄÄÄSP*

   JA MEN NU ÄR JU KNULLODIFESTIVALEN SLUT OCH DE ÄR JU SKÖNT DET.. SÅ NU BLIR DET FILM DET KANSKE KAN PIGGA UPP EN LITE GRANN HAHAHA


PATRIK ÄLSKAR DIG MASSA    

*CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 26 februari 2011 14:31

   Japp här sitter man nere i kvarnvik på 40 års kalas hos köttis mohahha <3

hmm frågan är vad man ska hitta på?? kanske gå en sväng? kallt? ....


Thorbjörn sitter här och läser allt jag skriver hahha nyfiken i en strut* haha*


nää ta och vara lite social kanske???


ha de bra så hörs vi ikväll  för bloggtorka för tillfället.

*carpe diem*

Av Jenny Nilsson - 25 februari 2011 23:47

God natt bloggen !

dags att krypa ner i sängen nu eftersom vi ska upp runt 7 imorgon för att packa och fixa iordning Jockes 40 års present och sedan åka ner till kvarnvik och vara där hela dagen och sedan åka hemmåt till Åtvidaberg och stanna där till söndag kväll ,så då får jag träffa min sötnos som jag saknat <3<3...



  

bloggar mer imorgon kväll när vi har kommit tillbaka till Åtvid...

ha de gött imorgon kära bloggläsare <3


*Carpe Diem* / sov sött 

Av Jenny Nilsson - 25 februari 2011 13:19

Fredag igen <3 redan nu får veckorna sluta gå så här fort ...

själv så sitter man och söker jobb  och hoppas på att nått kan dyka upp snart så man slipper bli utsatt på praktik   vill verkligen inte de.... så blir att ligga i med jobbsökandet...  


  älsklingen åkte precis till stan för att fixa lite med banken, och sedan ska han väl fortsätta med årets bild. och jag funderar på att ta mig en lång promenad och sedan komma in för att laga nått som var jätte länge sen vi åt *TACOS* MUMS. 

   Ny gammal bild <3<3


näää klä på sig uterkläderna och bege sig ut i det inte så fina vädret...


*Carpe Diem*

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards