Mjukisbyxan88

Alla inlägg under maj 2010

Av Jenny Nilsson - 31 maj 2010 10:21


yeaaah nee ska upp och äta frukost nu hihi sedan bliir det att packa ner bikini och sånt och fara till sjön :) ligga och sola och bada såklart hihi.

så vi syns väl ikväll nångång nä jag har kommit in hahaha

 


Av Jenny Nilsson - 30 maj 2010 21:35

R.I.P STAMPE  

Min favvo Kanin har lämnat denna jord  hoppas änglarna tar hand om dig ......

mina brorsbarns kanin :( miss you lille gråis

var ju med och hämtade dig ju...:(

   'Det är så många som dör just nu

VARFÖR??

Av Jenny Nilsson - 30 maj 2010 09:38

Söndag och solen skinner ska nog ta och gå en sväng nu

  

aja 3 veckor ledigt är väl inte så dumt igentligen men obetald näää fy tusan vilket cp ÅÅÅÅÅÅRRRRRR  

 

Blir i allfall att sticka hemåt i slutet av nästa vecka till my lovélyyyyy cat´s   

och nu ska jag gå på en promenad

 

*SyNs SeN*

*Carpe diem*

Av Jenny Nilsson - 29 maj 2010 22:06
For as long as I rememberFor as long as I’ve been blueEvery day since we´ve been partedAll I thought about was youDidn't need the time for sorrowDidn't need the time for painWhat am I supposed to doWhen living without youIs the worst I ever knewIn a moment like thisWanna know,wanna know,wanna know what you're looking forWanna know,wanna know,wanna know could you ask for moreIn a moment like thisWanna know,wanna know,wanna know what I have to doWanna know,wanna know,wanna know how to get to youEver since the day you left meEver since you went awayI'm lost and I don’t knowWhere am I supposed to goI still miss you soIn a moment like this...When I need for you to hold meSay you love and never leave meMy heart will forever be trueIn a moment like this
DANMARKS LÅT - IN A MOMENT LIKE THIS
Av Jenny Nilsson - 29 maj 2010 21:57

jag orkar inte skriva kan bara säga ARBETSLÖS & SÖMNLÖSA NÄTTER  

 

Varför just jag sämsta året någonsin

Av Jenny Nilsson - 28 maj 2010 18:12

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN SÄGER JAG BARA, ARBETSLÖS IGEN I 3 VECKOR VA FAAN..........

 

revisonen blir inte av tack vare att dem strejkar   

så därför fick jag och sabina gå på ofrivillig och obetald semester i 3 veckor fy fan hatar jobb

Av Jenny Nilsson - 27 maj 2010 21:49

vet ju inte var du står???

vad du vill??

och allt ska alltid va så egotrippat  

 

vet inte om jag vill, vet inte om jag vågar,

VET INGENTING  

this golden ring , what does it mean for you???

Av Jenny Nilsson - 27 maj 2010 18:52

Även denna dag avklarad hihi

idag när man kom till jobbet fick jag inventera skojsigt  

tog sin lilla tid hihi så stort ju, efter när vi käkat frukost åkte jag och pernilla till skolan för att grilla spätt , va en gasol grill hmm hatar såna  

sen har jag gjort en massa mice an plase till imorgon hihi arbetet går ut på att göra förberedelser till dagen efter hihi skit skoj..

 

nää funderar på att hoppa in och ta en varm skön dusch hih

syns kanske sen

*Ha De Bäst*

  

 

 

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards