Mjukisbyxan88

Alla inlägg under november 2011

Av Jenny Nilsson - 30 november 2011 21:53

jhökhjlkjhlkjhjkbn

Av Jenny Nilsson - 28 november 2011 17:34

Dagen började med illamående när jag kom till jobbet   tror jag kräktes 4 gånger ;/ de är väl dem här järntabletterna som gör att man kräks och mår illa tror jag....


dagen fortsatte med ryggvärk & huvudvärk och en liten bus som sparkar upp mot revbenen ibland  

och ja nu är jag helt slut i kroppen , orkar knappt sitta upp *buhu* ...


blir nog att äta lite mat nu , för min del får de bli gröt och mackor orkar verkligen inte stå å laga något avancerat....

så vi hörs lite senare om jag piggnat till liv <3

*Carpe diem* 

Av Jenny Nilsson - 28 november 2011 00:15

Hann typ bara sätta mig på sängen innan jag var tvungen att springa och kräkas  misstänker att det är dem här järntabletterna som gör de ;/ 


men å andra sidan så hade jag ju missat att det snöööaa för första gången denna vinter   men var typ regn - snö - regn - snöööööööö i stora lass *jippi* snart snart så kommer de  


fast lär ju ha ett problem till denna natt och det är att kunna somna ;/ just nu känner jag mig inte alls trött bara lite tung i huvudet men det blir väl så efter att ha kräkts upp all mat man ätit idag   och ryggen har inte blivit bättre den  heller men som sagt det måste ju bli jobb senare idag ;/ klockan ringer om 5 timmar åh 40 minuter om man ska vara exakt hmm  


nää sov så gott igen då mina kära bloggläsare <3

ANLEDNINGEN TILL ATT JAG HAMNA FRAMFÖR DUMBURKEN IGEN VAR FÖR ATT KOLLA BANKKONTOT FÖR ATT SE OM LÖNEN KOMMIT IN OCH DET HADE DEN INTE ALLS GJORT FÖRBANNAT OCKSÅ HMM GILLAS  JU INTE DIREKT, HAR RÄKNINGAR ATT BETALA  


*CARPE DIEM*     

Av Jenny Nilsson - 27 november 2011 23:17

Japp nu blir de sängen för hela slanten hoppas bara cosmos håller sig lugn i natt men kanske svårt nu när de är full storm ute ;/Har nog fel nu började hon mjua igen ;( aja Sov så gott kära bloggläsare så kanske vi hörs imorgon efter jobbet *carpe diem*

Av Jenny Nilsson - 27 november 2011 19:48

Mamma & pappa även jimmy , tess och elin, emelie och tino var där  

blev även att äta kvällsmat hemma hos dem med eftersom de blev visst för mkt mat kvar från lunchen så vi med kunde äta *hihi* slapp vi en kväll att stå och laga mat  


Ryggen tycks inte bli bättre ;/ men imorgon får de bli jobbet iallafall för annars förlorar jag ju massa pengar åh det är ju dumt...


Idag har det varit ett hemskt väder med massa storm & regn  det ska ju vara snöööö nu inte 11 grader varmt buhu....


Näää nu ska jag nog duscha sedan popa popcorn och dricka julmust och se på någon film med min underbara älskling  

ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT PÅ DENNA JORD <3 VET INTE VAD JAG SKULLE TA MIG TILL UTAN DIG , DU FINNS ALLTID HÄR VI MIN SIDA NÄR JAG INTE KAN SOVA OCH HAR ONT .. VET INTE OM DU VET HUR MYCKET DET BETYDER FÖR MIG PUSS MIN SÖTNOS <3<3

 

*CARPE DIEM*  

Av Jenny Nilsson - 27 november 2011 19:44

               

HAHAHA DEN SISTA BILDEN HAR JAG JU JUST NU ... TYVÄRR SÅ BRÅKADE DATORN LITE OCH VILLE INTE LADDA UPP ALLA BILDERNA SOM JAG HADE HAR UNGEFÄR 50 ST BLOGGBILDER TILL MEN MEN SERVERN VÄGRA LADDA UPP DEM SÅ NI FÅR VÄL NÖJA ER MED DEM HÄR ...  

Av Jenny Nilsson - 27 november 2011 12:41

Men men var ee snön??? aja känns verkligen inte som att det är första advent  ...



Sitter och funderar på om man skulle leta fram alla bloggheadrar man har haft sen man skaffa bloggen hehe de lär ju bli ett par stycken det 



Idag vet jag inte vad vi ska hitta på nu när dem inte ens har den årliga julskyltningen förens den 2:a advent ;/ vad händer med Åtvidaberg igentligen ....


får väl bli en sväng förbi mamma & pappa på lite adventsfika eller något <3


Imorgon ringer klockan 06.00 igen buhu illa men nu ee de inte många dagar kvar som jag kanske kommer kunna jobba men jag ska jobba så mkt jag kan nu i December , blir även att jobba extra vissa kvällar åh helgen på Åtvidabergs hotell & restaurang med de kalla på julbordet <3<3 med min Plinger  vi är ju som sagt kungar på det kallskurna   eller hur??...

Nää nu ska jag klä mig och göra mig iordning , bilderna kommer senare ikväll när jag har hittat dem <3<3


 
*CARPE DIEM*  

Av Jenny Nilsson - 26 november 2011 22:07

Mohaha jaa som ni ser så blev det visst ett nytt bloggutseende igen , kan visst inte låta bli att få ideer på olika bloggheadrar eller hur man nu säger / skriver   ....


känner att jag ee lite osocial mot min älskling som sitter i soffan och ser påå film med Cosmos som sitter upp och sover i soffan <3<3 jag själv var ju igentligen bjuden på 20 års-fest i hembyggds gården ikväll :) men min rygg pallar inte att åka dit tyvärr  


MEN VI HOPPAS EMMA HALLBERG FÅR EN UNDERBAR DAG ÄNDÅ www.stillunwritten.blogg.se



*CARPE DIEM* 

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards