Mjukisbyxan88

Alla inlägg under november 2009

Av Jenny Nilsson - 30 november 2009 18:54

Jahopp vad livet blir tråkigt när man ee sjuk man orkar ju inte göra nånting  och imorgon måste jag åka hem från älsklingen också även om jag har feber för jag har körlektion på onsdag morgon plus att jag måste jobba på onsdag och ressten av veckan.  det ser jag fram i mot så länge som jag får hålla på med julbordet:)

 

just nu ee älsklingen nere och handlar halstabletter till mig gulligt va:) sen om jag orkar så ville han spela new super mario bros på nintendo wii det ee skit roligt  annars så blir det att sova , som jag i försig har gjort hela dagen  men men.....

 

HA DE GÖTT PÖSS PÖSS *CARPE DIEM*

 

    

Av Jenny Nilsson - 29 november 2009 18:32

Hej på er det va ett tag sen jag skrev nu känns det som. kul eller inte jaa just det, vakna med hals ont och feber i morse ingen förskyldning bara ont i halsen plus feber men det börjar bli bättre , imorgon bitti kl 6 bär det av hem till åtvidagberg igen då för jag ska ha körletion imorgon vid halv elva, sen på tisdag ska jag jobba igen vill  verkligen inte bli sjuk nu inte denna vecka och inte veckorna efter heller för den delen har inte tid att va sjuk.....

ikväll blir det mys pys med älsklingen framför någon skräck film härligt,hoppas jag mår bättre imorgon .... just det alla småttingar har varit här och bakat pepparkakor med kenneth och marita, jag fick världens kram och puss av kevin när han skulle gå hem han vile inte att jag skulle åka hem imorgon men men nu ska jag kolla vad tomas och philip gör ...

 

     

 

HA DE GÖTT PÖSS PÖSS *CAPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 27 november 2009 01:11

JAA men då va det kanske dags att går till sängen och sova och inte ligga framför dumburken och se dum ut ska ju upp snart ju, börjar halv 8 det blir skoj ska fixa med julbords maten...  och efter det så ska jag åka till min  älskling jippi saknar han massa mycket så i helgen blir dt att ta det lungt , träna på gymet simma , och ja bara ha det skönt känns som kroppen behöver det... hahaha får hoppas att man inte ser ut som gubben när man tränar ....nee nu måste jag sova mina vänner , men ni hör kanske från mig imorgon också . och jag sa simma lungt...

 

 

 

SOV GOTT PÖSS PÖSS *CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 25 november 2009 00:39

jaa då har man kommit hem efter ett x antal timmars jobb började 11 slutade 24.00 ja ja så nu blir det sängen direkt för jag börjar jobba kl åtta igen hihih

lova inger en sak också att jag skulle skriva

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahha


ja ja ha de gött PÖSS PÖSS*CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 23 november 2009 11:07

HEJ

jaa då va det måndag igen då och jag ee trött , har haft körlektion inne i lkpg kl 8, så jag kom nyss hemsen blir det att börja jobba kl 2 wihi.....fast just nu så ser sängen väldigt skön ut eller polarn verkar tycka det i alla fall.. kanske skriver mer sen får se...

 

HA DE GÖTT PÖSS PÖSS *CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 22 november 2009 20:31

JAAA  då har man jobbat klart för denna vecka dåSkrattande ee helt slut i kroppen, fast helgen har varit rätt så rolig ändå mohaha. och imorgon så har jag körletion kl 8 på morgonen det innebär att jag måste gå upp kl 6 aaaaaa blir galen får ju aldrig sova ut.....men men det läser sig nog fick reda på att jag har jobbet ett x antal timmar denna månad det innebär ju rätt så bra LÖN aaa håller på att leta bil nu också hihi... plus att det ee jul snart med måste ju börja köpa julklappar till alla små barn:)

 

 

men nu ska jag ta och göra nått annat kanske plocka fram min bärbara dator det va länge sen har ej orkat kolla på den sitter vid den andra datorn just nu mohahah.. LÄNGTAR TILLBAKA TILL SOMMAREN DÅ MAN FÅR KÄNNA LUKTEN AV NYKLIPPT GRÄS :)

 

     

 

HA DE GÖTT PÖSS PÖSS*CARPE DIEM*

 

Av Jenny Nilsson - 20 november 2009 20:43

dagens början va väldigt seg , fanns nästan inget att göra men ändå så fanns det massa att göra ja ni förstår:) Skrattande idag var jag inte lika trött som jag va igår hahah fast tappade nästan allt jag höll i hmmm.... efter jobbet gick jag till ica för att köpa frukt till min fruktsallad som jag ska göra snart plus så köpte jag glass, och lite gott också det ee ju ändå fredag eller hur mina vänner:) mohaha när jag kom hem fick jag ett ryck , jag började städa hela mitt rum men ee klar nu skönt ska vila lite också ska ju faktiskt jobba hela helgen så får se hur pigg man ee på det...Rynkar på näsan saknar ju min älskling juGråter skit jobbeigt att inte få va med dig varje dag Gråter uttåt kaanske man ser glad ut men innerst inne är det tomt Gråter jag kommer snart till dig älsklingen frågan ee bara när och hur....

  


nee nu ska jag gå och ta en dusch tror jag om ag orkar annars blir det imorgon biti, ska i alla fall se nått avsnitt av dallas  med mamma... sen blir det sängen:)

  

 

ha de gött

PÖSS PÖSS *CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 19 november 2009 21:44

Jaa det ee sant det ee torsdag igen fan vad fort det går varje vecka känns som en dag :) idag har det varit en helvetes seg dag , har varit skit trött och hängig ee det fortfarande åååSkrikandes idag har jag inte gjort så mkt mer än att jobba med tre glada och 2 pratkvarnar......just nu sitter jag och lyssnar på lite musik westlifes nya what about now skit bra e den den bästaste på länge wiiihiSkrattande nu kommer det lite bilder .

 

 

                  jaa dessa bilder ee minnen, saknar dig älsklingen , saknar sommaren också vill åka till liseberg och ha kul finns lite bilder därifrån.igår va jag ute och gick m anton&emma                   

 

puss puss *CARPE DIEM*

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards