Mjukisbyxan88

Alla inlägg under mars 2010

Av Jenny Nilsson - 30 mars 2010 14:44

vilket härligt väder det är ute idag solen skiner och det är varmt.

idag bär det av till lkpg kl. efter 4 hahah....

 

men men

saknar dig älskling

Av Jenny Nilsson - 29 mars 2010 21:06

jaa finns inga ord sitter här i ensamhet på mitt rum framför dumburken vaa faan skulle jag hem och göra.....  när jag kunde ligga i dina underbara armar:)

trött som ett as är jag plus så gick resan skit bra... trött bara........

 

imorgon blirre lkpg med mamma och bror.

 

HA EN FORTSATT BRA DAG

NU DUSCH . RINGA ÄLSKLINGEN, SOMNA TILL FILM, GOSA MED KATTERNA

 

*PöSsPöSs*

Av Jenny Nilsson - 28 mars 2010 19:39

hej i snövädret:)

jaha då har man typ packat klart då:(  

va så länge sen man åkte ifrån älsklingen nu så man hade nästan glömt bort hur det kändes men den känslan börjar komma tillbaka nu  känner mig toooooooooooooom  

 

Ikväll blir det mys med massa film och faktiskt godis och popcorn :)

jag har försökt att hitta en skiva som funkar i bilstereon men inte hittat nånn tyvärr så det får bli headsättet imorgon hela vägen hem till lilla åtvidaberg..

 

NU BLIRRE IMSE VIMSE SPINDEL.........

*PöSsPöSs*

Av Jenny Nilsson - 28 mars 2010 11:34

Söndag och 1 timmes kortare sömn  och man blev ju inte piggare av att komma på att man måste packa idag heller  åker hem till Åtvidaberg imorgon bitti typ mellan 9-10  efter en sväng på gymmet  .

 

ha de gött

*PöSsPöSs*

Av Jenny Nilsson - 26 mars 2010 18:00

jaa men då va det fredag igen då och ett härligt vår väder ute ca 14 grader i skuggan, men tidningarna måste ju göra en besviken det ska komma upp till en decimeter snö på söndag nej men gud vad kul  eller inte....

undra om man skulle ta och gå en sväng eller nää det orkar jag inte har ont i huvudet just nu men men dt hoppas vi att det går över:)  

 

Och mina damer och herrar på MÅNDAG ÄR JAG I ÅTVIDABERG IGEN BUHU  

jaa klart jag saknar er där hemma men men men men men MEN. mest mina sötbollar som tar sönder saker när man inte ee hemma...

 

  

Imorgon blirre Leksand- buuuuuuik allstså AIK buuuuuu vilka looosers dem ee springer in och försöker slå ner rögle spelare och tränare gee er omoget ...

 

Nää ha en fortsatt trevlig dag för det ska jag ha

*PöSsPöSs 

Av Jenny Nilsson - 26 mars 2010 12:15

där har vi då leksingarna på värmningen:)    och här   här har vi södertäljarna

leksand på värmning igen hih

  och där hade vi bild precis innan ett mål tror jag tyvärr..   jocke ericksson   och där har vi fansen hahah , vi sitte snett över leksand klacken skit härligt..   

och här har vi scaniarinken:)  


Idag blirre att se hockey igen fast på tv elitserien spelar idag och linköping kan åka ur neeeej:(

och myspys såklart


Ha de gött

*PöSsPöSs*

Av Jenny Nilsson - 25 mars 2010 23:59

KOM PRECIS HEM FRÅN EN MISSLYCKAD LEKSANDS MATCH :(

SSK VANN MED 3-2 TYVÄRR FÖR DOMARN VA PÅ DERAS SIDA SÅKLART SUUUG *U*

 

Kommer bilder från matchen imorgon eller ja ser nu att det blir visst senare idag hihih.,

sov gott alla glada

*PöSsPöSs*

Av Jenny Nilsson - 25 mars 2010 12:03

hejsan vilken bra start på dagen eller inte fy faan vad jag hatar alfa kassaan hur faan har dem tänkt att jag ska kunna leva på  240 kr per dag det blir ungefär 4000 i månaden , jag som har jobbat så jävla mycket innan .... neee ssuuuuuuug k***k, och för att jagska få mer så måste jag skicka in en omprövan är dem cp i huvudet eller varför krångla  varför inte dela ut som folk .......  


idag blirre nu först att äta frukost, sedan göra mig iordning för vi ska åka på hockey i södertälje , södertälje mot LEKSAND...  

är skapligt trött idag men det får väl gå ändå.. somna väl vid halv sju i morse suuuuuuug k*k. idag blir dt inga glada inlägg inte fy faan....


ha de gött

*PöSsPöSs*

  

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards