Mjukisbyxan88

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jenny Nilsson - 28 augusti 2011 10:56

ja som sagt har inte haft de bästa internetet dem senaste dagarna så jag har ej orkat att blogga, har inget bra internet nu heller så jag bloggar när vi får in vårat vanliga i lägenheten. 


inatt var första natten vi sov i lägenheten <3 och idag blir de att fixa till köket så de blir klart och försöka få in alla påslakan och gardiner , och rensa ut de jag ej ska ha uppe som får åka upp en trappa till vinden  .


nää nu ska jag klä mig och åka till mamma & pappa där även  syrran och ena brorsan ä för att äta mat <3 och så får jag träffa min puuuuhhhhhiii & losemos <3


*peace* 

Av Jenny Nilsson - 25 augusti 2011 22:55

updatering imorgon.)

Av Jenny Nilsson - 22 augusti 2011 22:54

ja idag blev man 1 år äldre igen hihi<3

blev som sagt inte mkt till firande då vi fira mig i lördags <3 jag har iallfall fått massa fina presenter och pengar oh såklart våran tradition godis  


nu ikväll drog älsklingen åh jag till åsebo för att plocka kantareller åh gissa om vi hitta hade de inte blivit mörkt hade vi nog hittat massa mer , men vi nöjde oss med en full willys kasse    

efter när vi kom hem så fick jag ett samtal från min bästaste Inger *från åtvidabergs hotell* 

trevligt trevligt var länge sen man prata med henne  imorgon blir det en tur förbi hotellet för att snacka ännu mera hihi

        


nää nu ska jag nog sova trött faktiskt

*PEACE* 

Av Jenny Nilsson - 21 augusti 2011 12:59

Ja igår så var det ett par stycken här och firade mig på för hand eftersom jag fyller år imorgon och folk inte har tid då eftersom dem flesta jobbar och ungarna börjar skolan <3

så de blev lite fika , present öppning och så mat på kvällen med revbensspjäll och potatissallad och lite franska mums  


Idag ja vad ska man göra idag jag är snor trött även at jag sovit länge:(

får se vad dagen har att bjuda på


hörs senare


*Peace* 

Av Jenny Nilsson - 21 augusti 2011 12:42

Jaa denna vecka har de inte hänt allt för mkt men lite hehe

Mån-ons så höll vi väl på lite i lägenheten och plocka lite med kläder och sånt så dem är typ inne i garderoberna nu  


Torsdag!

Rix Fm - Norrköping - press

Jaa i torsdags agerade jag som press på rix fm *hihi* mkt bättre och skönare att stå framför allt folk och precis framför scenen blev en hel del bilder

             Nu är inte detta kanske dem bästa då jag ej orkat leta ut dem här på bloggen och dem flesta bra är stående och har lagt sig fel när jag la in dem...



Fredag!

Rix Fm - Linköping - press 

Blev även en sväng in till lkpg i fredags i ösregnet för att fota lite men då var även syrran med och vi fixa in henne också så hon slapp å stå där bak *haha*

blev även en del bilder där men dem fick älsklingen stå för , för de regna massa och ajg var sky blöt hmmmm.


                   VI SKRIVER VÄL SÅHÄR DÅ NU ÄR DET BLANDADE BILDER FRÅN BÅDE TORSDAG OCH FREDAG MEN MEN DE SPELAR INTE MIG NÅN ROLL.. <3<3


*PEACE*

Av Jenny Nilsson - 20 augusti 2011 20:04

Hejsan de var inte igår . 

börjar väl med att skriva om förra helgen då älsklingen och jag firade 1 år tillsammans och var ute på harrys och åt jätte god fläskfile med rödvins sås och peppar sås och ungsrostad potatis , och tidigare den lördagen var vi på dop .

här är en bild från dopet som var super fint


 


*PEACE*

Av Jenny Nilsson - 16 augusti 2011 22:34

ska blogga men inte nu , skriver lite om helgen o så imorgon ..

nu ska jag sova

Av Jenny Nilsson - 13 augusti 2011 10:54

Igår blev det lite åkande , först med ett lass kartonger ner till Åtvid från norpan , sedan in till lkpg för att handla dop present till Lilla Nova som ska döpas idag, efter lkpg var de menningen att vi skulle åka hem till norpan men de blev ju inte så för bror ville ha skjuts hem till åtvid så ja snäll som jag ee så körde jag hem han , efter de så blev det från åtvidaberg - norrköping några timmar för sent men men blev att stanna på donken för att äta på hemvägen då vi kom på att vi ej ätit något .


Jaa vidare till idag , just nu så sitter jag åh väntar på att älsklingen ska vakna så vi kanske kan äta typ ja 1 årsdags frukost tillsammans<3<3 men han verar inte vilja vakna än så får väl duscha så länge åh titta på vad jag ska ha för kläder på mig på dopet, alltid lika svårt med kläder :/ vad passar till vad , är de varmt eller kallt ute kommer de bli regn eller ej jaa typ så haha 


eller så kan jag ju börja packa de sista i lägenheten , eller nej orkar inte skönare med en dusch så kan sötnosen vakna åh göra frukost till oss eller hur?? 


Nää nu duschen , ha en toppen dag alla för de kommer jag ha <3<3


1 HELT UNDERBART ÅR TILLSAMMANS MED DIG HAR REDAN GOTT OCH JAG HOPPAS PÅ MÅNGA FLER ÅR TILLSAMMANS  

DU BETYDER ALLT FÖR MIG , DU FINNS ALLTID DÄR VID MIIN SIDA    PATRIK JONSSON DIN LILLA KOLIJOKS RÅTTA JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN DU ANNAR 

Så vakna nu *haha* 

*PEACE* 

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards