Mjukisbyxan88

Alla inlägg under januari 2011

Av Jenny Nilsson - 31 januari 2011 21:55

Japp nu har vi landat i norrköping , och packat upp allt från helgen och även varit på stan och käkat tacos mums   

kommer komma lite bilder från dagen senare och även på dem kläder jag köpte i lördags..


Just nu sitter jag framför dumburken i min super sköna morgonrock, och älsklingen sitter i soffan och ser på wallstreet money never sleeps... och sj så ska man hoppa in badrummet och lägga sig i ett varmt och skönt skumbad   

   hihi bjuder på bilden <3


*Carpe Diem* 

OBS GÖR INGET SOM JAG INTE SKULLE GÖRA <3

Av Jenny Nilsson - 31 januari 2011 13:48

Måndagen den 31 Januari <3


Jaa idag har man inte gjort allt för mkt , sitter just nu i soffan och försöker lära mig photoshop lite mer så man kan göra coola saker <3...


men nu tycker jag nog att det är dags att börja packa och bege sig hemmåt till Norrköping   


   hehe tog en liten snabb bild <3<3


ha de så bra så bloggar jag mer när vi har landat i Norröping <3

*CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 30 januari 2011 19:52

Idag har det blivit massa Lips med dem bästa brorsdöttrarna  <3  

Älskar er tjejer.... i stort sett det ända jag har gjort idag hehe tv-spel, handlat och ätit typ, och nu sitter jag, älsklingen, sötnos och väntar på att Solsida ska börja och sedan wallander ...


   haha tog bilden med camen på datorn inte så bra men den duger <3<3 haha ser jätte fet ut...


nää nu börjar solsidan <3<3 


BRB.

*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 29 januari 2011 20:45

Lördag <3

Idag så fick älsklingen och jag för oss att vi skulle brumma in ill stan och kolla lite "KOLLA" Va det ja kommer hem med ett par nya Lacost skor "som jag fick av älsklingen" köpte ett lips till xboxet med ett par nyare låtar på "Yeeah" , köpte ett krigspel till sötis, och så köpte jag en skit snygg blå finare skjorta kanske kan komma bild på den imorgon.


Älsklingen köpte 2 skit snygga stickade tröjor <3<3

Och så bjöd han mig på Mysfika på Linds Café blev kaffe och en lite lättare lunch <3<3  


och ja nu ligger jag här framför dumburken igen för ett litet inlägg måste man ju kasta upp till sina kära bloggläsare  


Nu blir det nog film med sötis och mamma <3<3 blir kanske en sväng er till shell åh hyra wallstreet.. får se vad sötis vill..

kanske bloggar mer sen<<3

  


*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 28 januari 2011 21:20

Sitter just nu med min nya Macbook pro 13 i knät just nu måste jag säga det att jag älskar den<3<3 nu när alla updateringar funkar som dem ska   ..


Älsklingen sitter med sin mac och jag med min mac vart ska detta sluta?


Vi har iallfall anlänt till åtvidaberg idag för att vara här i helgen     haha nej dåå så illa är det inte...

man har ju datorn hahah* LER..



Nu ska jag hoppa in i duschen <3 sedan blir det nog nån film med lite gott till mums...


blir att börja att lägga över lite filer och sånt till nya datorn från den gamla tex bilder, dokument, musik ja lite såna saker...men det får jag ta när jag har lust till de för tid de har jag ju hur mkt som helst... tar ju sin lilla tid med allt som ska över...

  


*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 28 januari 2011 00:15

Bloggar just nu från denna 

   vet inte rikitg vad jag tycker om den igentligen .... men det är ju bra att man får testa innan man bestämmer sig... 


har fått lite ryck på visa saker som inte funkar te.x pokerklienten från svenska spel den funkar bara på PC om man ska spela Omahah... vilket jag spela mest om jag spelar poker överhuvudtaget...


Så 1 Minus har den nee 2 minus för finns ingen normal msn heller .... jag tror inte jag är en macbookare...

men får se ...


nu blir det at se lite 24 efter en hel kväll med macbook pro 13 tum...


*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 25 januari 2011 23:45

japp sant känner mig mkt mkt mkt bättre än i fredags ,lördags och söndags  men nu har älsklingen åkt på nån släng av magsjukan med buhu ....  

 

just nu ligger jag i bäddsoffan och ser på Navy CSI <3  

 

har  även inhandlat en grå stickad tröja 99kr gina tricot och ett vitt och ett svart linne idag yeeah....

 

skriver mer imorgon .

 

sov gott

carpe diem

Av Jenny Nilsson - 22 januari 2011 13:57

MAGSJUK:(  JAPP Åkt på magsjuka fy faan , men  har ju varit frisk i 5 månader... kräkts hela natten mer än 20 gånger...inte sovit ett skit  tur att älsklingen finns <3<3


börjar iallfall få behålla de jag dricker för tillfället<3<3


inte kräkts så här mkt på över 3 år men nu var det dags bara för att man skulle åka och simma fy....


aja orkar inte skriva just nu tänkte sova ...


*Carpe Diem*

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards