Mjukisbyxan88

Alla inlägg under februari 2010

Av Jenny Nilsson - 28 februari 2010 18:45

neee nu försvann inlägget kanske skrive rett sen

Av Jenny Nilsson - 27 februari 2010 03:18

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA CURLING DAMERNA KAN MAN LITE PÅ , vilken match och vilken MISSS AV KANADA

2 OS GULD I RAD GRATTIIIIIIIIIIIS   

mer spännande en en hockey match mellan kanada - usa kan man ju lugnt säga

kanada klantade sig på sin sista sten och gav sverige OS GULD .

FINNS INTE ORD FÖR HUR OMÖJLIGT DET VAR FÖR SVERIGE OCH VINNA DENNA MATCH...MEN DEM GÖR DET WIHIIIIIIIIIIII  


HA DE GÖTT

*CARPE VESTER*

FÅNGA NATTEN

Av Jenny Nilsson - 26 februari 2010 22:04

Godkväll ja idag har man fått iväg jobbansökan till 2 jobb Chagall Cafè et Bistro och till Skuttungebagarn :) tyvärr så va skuttungebagarn tjänsten redan tillsatt såå får hoppas på det andra jobbet:)   har även varit i Östhammar och varit på PRIS STOPP där jag hittade min favorite coca cola inte druckit COCA COLA VANILJA PÅ MINST 6-7 ÅR DEN BARA FÖRSVANN FRÅN AFFÄRERNA:(  men nu har jag hittat den sen så var vi på COOP EXTRA sedan när vi skulle åka där ifrån höll jag på att krocka va ca 1 dec i från en nos krock fy läskigt, nu ikväll blir det att kolla på curling damerna när dem tar GULD får vi hoppas kanske blir ett silver hahahahahaa men det ee bra det också.....

just nu blir det Chips och godis tajm:)

ha de gött

*CARPE VESTER*

Av Jenny Nilsson - 25 februari 2010 15:32

jaa men då har man suttit och skrivet en jobbansökan plus cv då gud va kul eller inte i över 2 timmar, men det bästa med det ee att dem ee så trevliga där, nog om det...

va tråkiga alla ee som inte komenterAR......

idag blir det kalas för kenneth fyller år idag grattis till han  

nu ska jag försöka väcka älsklingen som har sovit meddans jag va hos det dt där AMS GREJEN. STOR RISK FÖR MÅNGA STAVFEL IDAG.......... SOVIT 2 TIMMAR     HUR SKA DENNA DAG SLUTA:?????????????

okay

HA DE BÄST

*CARPE DIEM*     

Av Jenny Nilsson - 25 februari 2010 04:54

  

KOMMER FÖRST EN BILD PÅ MIN LILLA SKRUTT   FIN  

  

SEDAN EGO BILDER PÅ MIG HAHA:)


AA i allafall jag sitter här och väntar på att kl ska bli sex så att matchen börjar SVERIGE-SLOVAKIEN:) får inte missa denna match haha förra sverige matchen jag skulle se sluta med att jag inte såg den för jag va för trött... hahah

har suttit och skrivit detta....


Skola

Klass Årtal

Långbrottsskolan 1-6 1995-2001

Alléskolan 7-9 2001-2004

Individuellaprogrammet Facetten Åtvidaberg 1 år 2004-2005

Turist&Hotellgymnasium Facetten Åtvidaberg 3 år 2005-2008

 

PRAKTIKPLATSER

Willys i åtvidaberg prova på dagar i 7: an

Nygårdsdagis 3 veckor 8:an

ett dagis till 4 veckor 9:an

2 dagar i veckan på åtvidabergshotell & restaurang ca 1 och 1/2 år under individuellaprogrammet.

Åtvidabergs hotell 4 veckor under turistutbildningen lite varierande uppgifter från, kock, servitriss, stå i kassan, bartender under uppsickt, diska, städning.

Metzo i linköping 4 veckor under turistutbildningen, Kock

Sandviks Restaurangen 4 veckor under turistutbildningen, kock

Gimo Herrgård 4 veckor under turistutbildningen, kock

TIDIGARE ARBETSPLATSER

Åtvidabergs hotell och restaurang jobbade som allt möjligt mest som servitriss i början sedan lite mer kock, disken ingick i alla uppgifter , bartender, stå i kassan.

började att jobba extra där under mina år på gymnasiumet som vid julbord, sommarjobb och extra på helger när det behövdes som på catring ,bröllop, födelsedagar, klassträffar, efter studenten blev det sommarjobb som utvecklades till schemalagda tider , blev sammanlagt 1 och 1/2 år som jag jobbade där.. jobbade alla tider på dygnet ...........

                                                  
                                                  
                                                  
 

jaja kanske inte ni har mad att göra men detta har man suttit och försökt komma ihåg nu i natt eftersom jag ej har några betyg med mig här när jag ee hos älsklingen så ja försökte komma på det mesta får se hur det går imorgon wish me luck............

neee nu ska jag göra nått tror jag hmm men vad egentligen skulle man ju gå ut och gå ju det ee rätt bra så här tidigt på morgonen hahaha

HA DE GÖTT

JAG HAR I ALLA FALL FÅNGAT NATTEN HOPPAS NI OCKSÅ GJORT DET

MOHAHAH.

PUSSPUSS


Av Jenny Nilsson - 25 februari 2010 01:26

kl ee 01.44 nu när jag börjar skriva detta inlägg:) tittar på Kanada- Ryssland 1-0 än så länge men hoppas på att ryssland vinner för vi vill inte möta kanada i final eller ja inte ryssland heller för den delen  

och jag ska va på nått aktivitetcentrum kl 1 imorgon eftermiddag och söka jobb med jobbcoach haha ja jo kul ska sätta mig och skriva sån här ja vilka år man gick i skolan och skit nu inget kul alls tråkigt som tusan men det måste ju göras till man får ett jobb  

sen så hitta jag en annons i annonsbladet här i gimo, va en kvinna som sökte unga tjejer som va intresserade av sport av alla slag ska ringa henne att jag vill komma på informatiionsmöte den 9 mars så man kommer igång med tränningen nån gång, sen när man väl kommit igång ska jag leta upp ett innebandylag för tjejer det ee ju så kuuuuul   det är en sport som jag verkligen skulle vilja komma igång med ....

från och med måndag ska jag räkna hur många dagar jag klarar mig utan godis ska försöka hålla nollan tills jag fyller år den 22 Augusti aaaaaa det lär ju inte jag kunna hålla lär ju spricka första dagarna ju eller inte om jag börjar äta ordentligt så jag slipper bli sugen på skiten , äta frukost, frukt, lunch,frukt eller lättare mellanmål, sedan middag/ kvällsmat  

kanske en frukt på kvällen, ska försöka göra som nått litet schema typ gå minst en gång varje dag en promenad , gymmet 6 timmar per vecka,eller kanske hemma träning, sen springa kanske också  måste verkligen komma i form till sommarn ska sätta mig i press hehe jaa jo det ee så lätt att skriva allt det där det ska hända också känns som det är lättare att träna med någon som vill samma sak och verkligen kör på det:),

ANNONS

 

men i allafall här kommer det en liten annons från mig  

jaa jag skrev ju nyss att jag skulle vilja börja med att spela innebandy men det finns ju inget tjejlag här i gimo:( tyvärr så jag undrar om det finns några innebandyintresserade tjejer i ålder mellan 15-30 ja spelar ingen roll vilken ålder man ett lag så man kan spela lite på skoj kanske komma nånstans med det också:)  skicka gärna en kommentar här på bloggen om det finns någon som bor i östhammars komun och är intresserade gärna seriösa TACK FÖR MIG / JENNY............

haha under tiden som jag suttit och skrivit detta inlägg har kanada gjort 3 mål aja heja ryssland:)

nu ee kl 02.06

Ha de gött

*FÅNGA NATTEN*

 

 

Av Jenny Nilsson - 23 februari 2010 19:27

HEJ !

jag måste va  lite efter tror jag hitta en skit bra låt precis med james morrisson och nelly furtado BROKEN STRINGS  ee den måste kommit för hundra år sen ju:)

svin bra låt ju bloggar mer sen det ee skiicross på tv nu anna holmlund frå sverige:)

ha de gött...



Av Jenny Nilsson - 22 februari 2010 17:54

hallå där jag hittade en väldigt intressant blogg igår gå in på

www.Sotnos-Polarn-Sessan43.bloggplatsen.se

måste bara läsas hihi......

idag har man inte gjort allt för mkt vaknade vid halv 4 hmm somna vid typ halv fyra i natt hahah aja , så kanske bloggar mer sen ha de gött

*carpe diem*

*carpe vester*

Fånga natten.

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards