Mjukisbyxan88

Alla inlägg under juli 2011

Av Jenny Nilsson - 31 juli 2011 22:08

Hej!

Japp idag blev det en sväng till sandvikens camping med mamma , jonny och älsklingen då ingen annan ville följa med *hmm*.  

efter det så svängde vi förbi maxi för att inhandla en ny gräsklippare :) och ja nu ikväll så blev det bad med mamma i poolen <3<3 23 grader var de i vattnet och 18 uppe haha


nee nu ska vi se filmen som vi hyrde nyss "i´m number four"

  vill tillbaka åh åka karuseller å vinna nallar <3

så PEACE

Av Jenny Nilsson - 30 juli 2011 12:22

GUD VILKEN DÅLIG STIL

jag har inte badat i tjenbadet i år , hoppas de blir fint väder snart sånt väder då det är klar blå himel och sol hela dagen 

   som på denna bild <3<3 från tjenbadet.

och så har man glömt att bada i stjärnorpens camping :(

   här skit fin badplats <3<3


nää nu skulle jag visst äta mat så vi hörs kanske senare sen <3<3

*peace*

Av Jenny Nilsson - 28 juli 2011 19:31

Hejsan!

Idag så blev det att måla staketet en gång till :/ så där kul faktiskt så nu är det bara e bit kvar som mste sättas fast ordentligt först innan vi kan måla de 2 gånger   

efter att vi målat så åkte Jag , Älsklingen , Johanna, Thorbjörn till minigolf banan och gissa vad vi gjorde där? jo vi spelade minigolf *haha* jag spöa skiten ur alla med mina 57 slag åh 2 spikar , t fick med 57 men hade bara 1 spik så då vann jag   

Patrik kom 3 :a och Johanna kom på 4:e plats mohaha hon var kass på golf idag en massa sjuor mohaha .


Nu så har man precis ätit kvälls mat , det blev resterna sen lunchen då vi åt helstek fläskkotlett med stekt potatis och örtgräddsås ifrån *Klintas* åtvidabergs hotell som de nu heter , bäst å skriva de haha...


Och jaa nu snart så ska vi ta oss ett dopp i poooooolen för det är så himla varmt inne så man nästan dööör när man ska sova om man inte badar innan man ska se tv sen sova...  

kanske skriver mer ikväll får se annars får ni ha de så gött så kanske vi syns imorgon<33<33

  vilken fettmaboll haha

*Peace*

Av Jenny Nilsson - 27 juli 2011 13:11

Idag blev det sovmorgon till kl 11.00 och lite morgon gos med Baloo & sötnos <3<3

sedan blev det att hänga lie tvätt och äta stekt fisk med potatis och gräddsås *mums* blev alltså min frukost hahah 


Nu snart så kommer älsklingen hem från Vadstena <3 och sen så kommer johanna ner och ska bada och sola i solen som bara försvinner haha.

   

så ha de gött så kanske vi hörs senare sen

*PEACE* 

Av Jenny Nilsson - 26 juli 2011 18:18

Hehe vad ovanligt att jag ändrar bloggutseende hela tiden  

gillar denna denna , den blev lite annorlunda *hihi*

så ja får väl se hur länge jag har kvar den .... nää nu ska jag packa klart och invänta älsklingen så vi kan åka till åtvid nån gång  

*peace* 

Av Jenny Nilsson - 26 juli 2011 12:31

träffa mina bebisar igen <3<3

   tråkigt väder ute idag men men vad gör de när man inte ee hemma  

festen i lördags var toppen

tack Malin & Martin  


nää nu har ine jag tid med detta

*peace*  

Av Jenny Nilsson - 23 juli 2011 13:18

 

usch å fy å blää för vädret som var inatt , tror de börja åska och regna runt 23 och sluta 02 hah så fick bli film på datorn med älsklingen :) hade ju ström i den iallafall  


tror jag fick en bra film på allt i natt hahah älsklingen var livrädd att jag stod på balkongen haha han gömde sig i kudden  


Nää nu ska jag göra mig iordning sen åka till hageby fixa en sak sedan göra iordning martins present och sedan bär de av till ödensåker  på feeeeeest 

 

på onsdag får jag träffa mina bebisar igen <3<3

*Peace*    

Av Jenny Nilsson - 21 juli 2011 21:43

OJ känns som evigheters evighet sen som jag skrev här *haha*

Inte hänt så mycket i veckan så har inte heller orkat skriva , idag blev det att träffa Malin efter hon slutat jobbet klockan 16 för att fixa 25 års present till hennes pojkvän Martin .. efter det blev det att fixa med saker till lördags kvällen 

lär åh bli super kul .


Imorgon ska jag och patrik leta present till han med ...och även fixa dricka till Patrik  

har precis tagit mig ett varmt bad *härligt* de är ju kallt ute så man kan ju inte bada ute och så får man passa på använda badkaret medans man har ett *hehe*.

ser även på Liar Liar  

så vi kanske hörs senare sen

   

*Peace*  

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards