Mjukisbyxan88

Alla inlägg under april 2011

Av Jenny Nilsson - 28 april 2011 21:58

Premier på Halvars Idag <3<3

Blev 2 kulor *haha* Polka & Hallon/saltlakrits   riktigt gött var det, blev även en kaffe på donken.


Och efter det blev det hem för att förbereda Tzatzikin och köttet plus skala potatisen. och sedan ut på en spring tur i vrinnevi skogen med älsklingen 

blev att ta bilen ner till media markt  och köpa kyl & frys åt mamma & pappa , och även en sväng förbi Lars , sen hem och äta , blev sent som vanligt att man aldrig lär sig att äta när man ska *haha*.

 Och ja nu sitter vi och kollar på 2 and a half men   .


så vi hörs kanske senare eller imorgon 

 

Puss & Kram / Jenny 

Av Jenny Nilsson - 27 april 2011 22:09

Promenad i skogen <3

Tänkte ju ta en promenad i skogen med lurarna i öronen då älsklingen säger att han också ska med så blev en soft promenad igenom vrinnevi skogen  

ska försöka gå den rundan varje dag / springa , blir ju även kanske promenader med Malin & Linda får jag hoppas   och säkert en del cykelturer med älsklingen <3<3


Snart sommar ju ;) kan ju inte vara allt för tjock *hehe*..

jag måste hitta en vettig och snygg bikini nu innan sommaren , har ingen som sitter bra *hmm .

   fast för mig så är ju sommaren redan här eftersom jag redan har badat   jag kommer ju vara mer i vattnet än på land ju om jag inte får något jobb då såklart, hoppas bara jag får med mig älsklingen också <3<3  .....


Just nu så funderar jag på att lägga mig i ett varmt bad och bara njuta med en top hat i handen :) <3

och sedan se på tv med Patrik.

så nu får ni ha de gött tills vi hörs igen <3<3


Puss & Kram / Jenny 

Av Jenny Nilsson - 27 april 2011 18:27

Nu så nu är alla kläder på plats i garderoben  nu har man lite koll på vad man har för kläder iallafall.


fick besök av en Nicklas Forsbeck i eftermiddags blev en kaffe och lite snack , det var inte igår man såg han inte... .


och ja nu sitter jag vid dumburken igen och väntar på att min Älskling ska komma hem från Lars & Marianne *hehe, okej han åkte nyss men vill ha min sötis här ju , fast ja lättare lyssna på musik när man är sj i och för sig .


Hollywood hills - sunrise avenue  , Grenade - Bruno Mars  The lazy song - Bruno Mars , On the floor - Jennifer Lopez / pitbull  dessa låtar på högsta volym  

 


Kanske skulle ta och laga lite mat?? eller ska man passa på att gå en sväng innan det blir mörkt har ju varit inne hela dagen ju ... promenad får det bli :) om älsklingen lämna min nyckel hemma vill säga *hehe*

 


*Carpe diem*

  

Av Jenny Nilsson - 27 april 2011 11:29

Japp då har man landat i Norrköping igen eller det gjorde jag i måndags kväll, men idag blir det att packa upp allt man hade med sig hit  .


Igår så blev det att träffa Malin & Alva , Emelie på stan på en kaffe alltid lika trevligt , sedan så träffade jag även Linda & Nova jätte söt liten tjeja som kommit till världen  vi tog en glass och satt och snacka lite  


efter det träffade jag Älsklingen för att åka förbi hageby och handla och sedan hem för att sätta ihop mina stolar och för att äta lite mat *hihi*   efter det blev det en Cykel tur runt Norrköping ...


och ja nu så har man tittat på sjunde himlen med cosmos i knät och plockat fram alla viktiga papper och sånt som ska in i pärmarnaoch sedan så ska alla kläderna in i garderoben. 

så nu har jag inte tid att sitta vid dumburken .

 


*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 23 april 2011 20:57

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA BLOGGLÄSARE<3


Idag blev det påsk marknad med en massa folk, marknaden var som den brukar vara, tråkig dem hade typ bara hmm få se nu Munkar , godis  leksaker , kläder , bröd ,väskor, smycken & strumpor, och kanske lite hantverk också  


Nu ikväll blev det en sväng ut till sjön Såken riktigt fin badplats det  bara ett problem det var iskallt i vattnet där ute , absolut inte lika varmt och skönt som i örn inte....

     

jaja jajajjajaa jag vet att jag är fet som en michilinigubbe <3




och efter det så blev det en cykel tur runt byhållan *haha*. och nu snart så ska vi hämta mamma på jobbet och sen se på ett päron till farsa i las vegas och även skilda världar innan man lägger sig för att sussa<3 

fick ett stort påskägg av älsklingen idag *kommer bild på det senare*<3  


Nää nu måste jag hämta mamma på jobbet hörs senare kanske eller imorgon

*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 22 april 2011 23:06

LÅNGFREDAG <3

Idag blev det att fixa ordning ute så man fick ut alla möblerna så att vi kunde grilla med alla här ikväll , blev Johanna , Thorbjörn , Malin, mamma , pappa, jag , patrik , therese, jimmy, lena , jennifer och så kim även jocke och herman kom  


Blev att spela innebandy med alla efter en riktigt god middag 


och just de jag testade att åka fyrhjuling idag Läskigt *haha*


just nu så sitter Älsklingen och tittar på film med mamma och jag sitter i sängen och bloggar *hehe* och jag som skulle se skilda världar den sista skivan på sässong 1.


   Lite om igår :)

Igår så åkte Älsklingen och jag in till Linköping för att bara komma ifrån allt och vara för oss själva en stund   , det var riktigt skönt det faktisk 

Jag köpte ett nytt Moped batteri , nya däck till cykeln + slangar, beiga shorts, en typ halv långärmad t-shirt, en prickig tunnika , en gul cardigan och ett par halv korta leggins just det en fred flinta -shirt med för bara 25 kr på H&M    

BLEV EN RÄKSMÖRGÅS , OCH GLASS PÅ LIND´S CAFÉ 


Bilder på kläder och från igår kommer komma imorgon efter att man har varit på den årliga påskmarknaden här i åtvidaberg 



Patrik Jag Älskar Dig Enormt Mycket , Det Finns Inte Ord För Vad Jag Känner För Dig      

 


*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 20 april 2011 21:30

Jag är tydligen tillsammans med en bloggnörd   gjort mer inlägg idag än vad jag har gjort på denna månad  

Nyheter nyheter nyheter nyheter 


Idag blev det en sväng ut till värna med jocke då han skulle hämta sin bil, träffade Kusinen ANNI det var länge sen...jätte söta hundar och hästar har dem  


nää nu blir det att se skilda världar med älsklingen och vara onyttig , dricka läsk och äta godis och popcorn ..

 


*Carpe diem*   

Av Jenny Nilsson - 20 april 2011 15:06

kolla haha älsklingen skaffat en nyhetsblogg:)

www.nordicmedia.bloggplatsen.se


hahahah

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards