Mjukisbyxan88

Alla inlägg under september 2010

Av Jenny Nilsson - 27 september 2010 13:35

Måndag igen då  

Skaa göra mig iordning för att åka till Malin & Martin åå Alva  

ska även titta på hårfärg idag med frågan är Choklad brunt eller rikitgt ljust blont??????????????

 

aja jag vet 1 som tycker blont och typ 5 som tycker choklad brunt men frågan är ju vad jag sj tycker ??? det vet jag ju inte än haha

aja får se kommer komma bild ikväll om de blir färgning idag hihih

 

näär nu måste jag klä mig åå dra till mallan brallan eller ketchup malin menar jag hehe

 

 

*Carpe diem*

  

Av Jenny Nilsson - 23 september 2010 13:27

I Love You

 

 

Av Jenny Nilsson - 22 september 2010 03:12

SOVA??????????????????????

Vill sova men kan inte sova hatar dessa nätter  när man inte  kan somna   

*BIG SUCK*

 

BLOGGTORKA

 

Av Jenny Nilsson - 21 september 2010 14:08

HEJSAN  

Tisdag med regn och höststormar  burrr.

tror det blir att dra till Malin & Alva på en kaffe   lite senare sen...

 

blir åå jobba på Klintas på fredag under lunchen gaah va länge sen nu ju....  hihi ska bli kul:)

 

Nää nu ska jag köra en terroristattack på fotografen mohahaha

 

*Carpe Diem*

  

 

Kram Mjukisbyxan88

 

Av Jenny Nilsson - 19 september 2010 23:09

Minigolfs Söndag  

Jaaaa vann eller okej vi fick 47 båda två  

sitter här ensam åå väntar hihi eller nej jag väntar inte ska lägga mig snart tror jag börjar bli trötter ju....

 

..........

Iallafall igår var jag barnvakt åt robert ( typ lillebror ) , jennifer var med hemma åå hjälpte till...

fick 355 kr av brorsan för att jag ställde upp  

 

............

Sitter åå zappar på tv:n just nu kollar valvakan lite då å då lutar åt att SD vinner ju , men men men spelar ju ingen roll vilka som vinner för inget av partierna håller det dem lovar iallafall så .....

 

............................

här kommer lite bilder från en tid framöver   

  

Jaa här är mina nya jeans å min nya tröja som jag köpte för ca 1 månad sen <3

  

EGO BILD <3<3

ARKÖSUND 13/9 -2010<3<3

  

Tog en bild över Arkösund med.. <3<3

 

Näää

*CARPE DIEM*

Kram mjukisbyxan88

Av Jenny Nilsson - 18 september 2010 09:35

Lördag  

Jaa undra hur denna dagen kommer sluta har typ inte sovit nått i natt buhu... 10 min innan  jag skulle upp då somna jag *BIG SUCK*

GICK UPP 04.30 var i kvarnvik 06.30 åå R vakna kl 7 jippi hihi ..

 

nu sitter vi vid varsin dator och glor haha Robert sitter i hallen och skrattar och gör massa ljud haha...

 

och jag är trött trött trött trött trött trött

...............

 

SAKANR DIG   

 

*CARPE DIEM*

 

Av Jenny Nilsson - 17 september 2010 20:21

KROCK *AAAAAAAAAAAAAJ*

Jaaaaa jag krocka för första gången idag med en V70 :(  

inga personskador , bara en buckla på min lilla skrutt..

jag körde in i hans rumpa :(

 

bilen kanna iväg när jag bromsa hmmmm....

 

näää nu är jag kisssnödig åå orka rinte skriva mer

ha de gött så hörs vi kanske imorgon , ska dock va barnvakt då.....

 

*CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 17 september 2010 16:10

FREDAG IGEN DÅ   

Då ee det fredagsmys ,hoppas inte föräldrarna stör ..

hahaha var tvungen

 

idag har Malin och jag varit duttiga och nästan yrat bort oss i norrköpings skogarna hahah faan va vi ee bäst Malin   måste vi göra fler gånger men kanske hålla oss tillde vi känner till hehe

 

nää nu blirre åå göre nått vet inte vad än men men

skriver om det senare 

 

*CARPE DIEM*

 

 

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards