Mjukisbyxan88

Alla inlägg under september 2011

Av Jenny Nilsson - 24 september 2011 22:01

Vad är de för menning med att sitta och blogga om allt igentligen ingen som bryr sig eller läser ändå mer än 6 st varje dag så trist ...


näää BLOGGPAUS ETT TAG .


KAN ju skriva de att jag var 2 meter ifrån att krocka med en mötande mc som tänkte köra om en annan bil mitt i backkrönet , men de gick ju inte för oj då där kom visst jag från andra hållet i backen, hade jag inte sett han och bromsat så hade jag nog inte suttit här och skrivit nu :/


FINNS DE NÅGON SOM KÖR MC SOM KÖR VETTIGT???


*PEACE*

Av Jenny Nilsson - 22 september 2011 18:58

Blev visst pizza & läsk idag var faktiskt länge sen <3<3 åh gött var det . tyckte visst Tino med haha..


nu blirre sjukhuset <3

Av Jenny Nilsson - 21 september 2011 21:31

Japps snart är det helg det ska bli rikitgt sköönt efter denna jobbiga vecka   med massa host, spyor, ont i halsen & feber på kvällarna  och ingen sömn alls och så jobb på dagarna mellan 7-15.30 ...

 jaa jo de tar faktiskt på krafterna   


hmm har inte hänt så mkt annat mer än att jag sitter och tittar på skilda världar på kvällarna<3 rikitgt bra serie <3<3


Nää nu får de bli en star wars lakritz glass *mums* och så skilda världar sen sängen :)

 

*PEACE*

Av Jenny Nilsson - 18 september 2011 15:46

Typiskt vad helgerna går fort :/ men de är väl för att jag har legat sjuk sen i onsdags kväll eller ja jag blev sämre då  men nu hoppas jag på att de går åt andra hållet   


ja som ni vet så är vi hundvakt en vecka till Tino <3 som just nu ligger på golvet däckad och sover  , drömmer gör han nog med *hehe* så söt så...


Nu ikväll blir de nog bara att slappa som jag har gjort hela helgen , har blivit någon tur hem till mamma för att hälsa på Baloo & Cosmos   och även för att äta lunch idag , det blev fläskstek med potatis och sås *mums* ,


Kanske skulle ta och färga håret?? köpte ju blond färg för ett tag sen så kanske dags att be någon som kan slänga i den  


Aja nu ska jag fortsätta se på 112 på liv och död <3

 

*Peace*   

Av Jenny Nilsson - 16 september 2011 10:22

Som sagt så har jag inte orkat blogga har jobbat mån-ons 7-15.30 skulle givetvis ha jobbat just nu och igår men de gick inte för jag är genomförskyld och hostar som en ja jag vet inte vad   tänkte bli frisk nu under helgen så man kan jobba igen    


Jag trivs iallafall jätte bra där ute :)


Just nu sitter jag och äter frukost , ser på tv och hostar ihjäl mig medans älsklingen är med Tino hos vetrinären för att kolla hans öron :/ och så går han väl ner till mamma och hälsar på våra två busfrön som är på kattpansionat en vecka medans vi har hunden <3


Nää nu ska jag lägga mig i soffan och bara vara .

ha de bra puss puss

*peace*

Av Jenny Nilsson - 13 september 2011 21:20

jobb jobb :) 

nää orkar inte skriva , ee rastlös och så har jag fått ont i ena benet och så är jag förskyld och hostar   

Av Jenny Nilsson - 11 september 2011 20:03

Chris Medina - What are Words ?

Danny - Tonight

Martin Stenmark - Everybodys changing


*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 11 september 2011 20:00

Stefan Liv 

*Peace*

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards