Mjukisbyxan88

Alla inlägg under oktober 2010

Av Jenny Nilsson - 30 oktober 2010 00:02

HEJSAN!

jobbardag idag, imorgon, å på söndag <3

 

Imorgon Lördag blir det höstmarknad <3 i lilla Åtvidaberg, blir att gå ditt med syrran innnan hon å jag börjar jobba .....

 

orkar inte skriva mer nu

ska sova

 

kom ihåg att dra TILLBAKA KLOCKAN IMORGON NATT <3

  

 

*CARPE DIEM*

 

Av Jenny Nilsson - 28 oktober 2010 11:43

Godmorgon bloggen!

 

Jaa för mig är det morgon iallafall kl ee 11.45 hihi , trött ju sa ju att jag skulle sova länge *hihi* blir att börja jobba kl 15.00- ? idag , vill ju vara hos dig älskling <3 får se vad fröken hittar på efter att hon slutat för dagen idag hoppas på att det blir lite tidigare än igår :)  

 

nää nu måste jag nog klä mig och äta nått

 

  

 

*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 27 oktober 2010 23:53

Hejsan bloggen!

Inte hänt så mycket sen sist jag skrev tror jag *hihi*, blev iallafall att åka hemmåt till lilla byn Åtvidaberg idag p.g.a att jag ska jobba Ons-Sön money money money   pengar behövs alltid *hihi*

blir att sleepa länge imorgon är jätte jätte trött och seg   

 

just det kom på en sak nu som jag lovade att lägga ut för ca: 2 veckor sen kommer ni ihåg att jag fick ett mail av patrik?? *Dikten : Utan dig är jag svag*

 

UTAN DIG ÄR JAG SVAG


Du
!omedelbar kärlek, så snabb, så skoningslös.
hur gör man när man inte kan andas,
när man är rädd för det man känner.
När man är rädd att skrämma bort.
Jag älskar dig
.Hur ska jag klara av att leva när du inte är nära
,när jag behöver dig för att kunna existera
,har alltid varit bra på att vara ensam
ensam och stark.
Inte nu 
Nu när jag är ensam är jag svag
tårar rinner
förstår ingenting ska det vara såhär
Min kärlek är så total
kan ge mitt liv för ditt
hur bär man sig åt när man inte finner ord
när man inte kan förklara hur mycket man känner. 


Jag har hittat min själsfrände min livskamrat
jag vill ha dig för alltid 
jag vill älska dig till tidens ände,
gränslös kärlek
så mycket att det gör ont.
För kärlek gör ont
även om den är besvarad
jag vet att du känner som jag
det syns i dina ögon
total kärlek och evig lycka
Du 
är kvinnan i mitt liv
jag kan inte leva utan dig
du har mitt hjärta i dina händer
tappa mig inte.


Din för Alltid : Kram från din Pojkvän


Jenny Jag Älskar dig

 

PATRIK MIN ÄLSKLING

JAG KÄNNER LIKADANT FÖR DIG ,DU & JAG FÖR ALLTID <3  

 

Nu  blirre det att leka lite i Photoshop <3<3

  

Denna bild får avsluta inlägget ha de gött så hörs vi imorgon innan tre för då är jag på jobbet

 

*Carpe Diem*

 


Av Jenny Nilsson - 25 oktober 2010 14:11

Sitter just nu i Patriks soffa och skriver ännu ett menningslöst blogginlägg.....

 

Är hur trött som helst idag , lär bli en seg dag , inte ens klätt mig sitter i min fina nya pyjamas från Cubus <3<3

blir kanske att träffa Malin & Alva senare sen <3

 

nää nu ska jag ta och duscha å kanske piggna till eller ska man ta sig ett Bad???

 

aja bloggar mer sen om vad som händer i Norrköping ha  de gött

 

  

*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 24 oktober 2010 11:10

Hejsan bloggen hur mås det??

här är det bara bra jobbat fredag och lördag på klintas ett X antal timmar hihi,  vakna sent idag vid halv 11 hehe ....

 

nu ska jag klä mig och skjutsa mamma till jobbet och sedan åka till min broder och byta till vinterdäcken   så jag har inte tid med bloggen......

 

Hörs kanske senare när jag landat hos min älskling<3<3

 

  

*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 21 oktober 2010 22:45

Hejsan bloggen det var inte igår man skrev här "FYS SKÄMS MJUKISBYXAN" ...

 

Inte hänt så mkt denna vecka tagit det lugnt och haft det  gött hos Älsklingen <3<3 fick en tröja från Gina Tricot av Älsklingen <3<3

 

Idag var vi vid Marmorbruken och fotade hihi jag fick testa patriks kamera kul kul va det men svårt att få bra bilder :)

men här kommer några vackra Höstbilder

 

FOTOGRAF: Patrik Jonsson

  

hehe ursäkta minen men rätt bra bild <3

  

denna vart rikitgt bra <3<3<3<3<3  

  

Gillar denna bild<3 Bråviken i bakgrund plus den underbara SOLEN <3

  

blev fel bild men men fler kommerkomma upp som sagt hihi...

har en bättre bild när jag står mot detta träd <3

  

Denna bild får avsluta detta inlägg <3

nu fick ni lite försmak av endel bilder <3<3

*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 16 oktober 2010 19:06

HEJSAN BLOGGEN!

fick en jättefin 2 månaders blombuketten av älsklingen idag <3

 

 

Av Jenny Nilsson - 15 oktober 2010 22:26

Hejsan bloggen!

Idag blev det att sola på balkongen i ca 2 timmar härligt härligt  och så blev det en kopp kaffe med älsklingen  efter det blev det en tur ner mot strömmen på en promenad , sedan blev det att handla lite grann hihi....

 

sedan hem åå laga mat åå se på film *Nykeln till framgång* och nu*Bad boys 2* AD OYS AD OYS WAT U ANNA DO WAT U ANNA EN IT COM FO U eller hur johanna ? hahaha

 

nee nu ska jag fortsätta att se filmen med älsklingen ...

kommer blogga mer imorgon ...

 

Kyss & Godnatt

*Carpe Diem*

 

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards