Mjukisbyxan88

Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

promenad ner till mormor och morfar <3

Av Jenny Nilsson - 28 februari 2012 21:22

jaa de blev en promenad ner till dem i det härliga solskenet som tittade fram under eftermiddagen <3 blev även att stanna kvar och äta kycklingsallad  ...


Lillan ligger  på pappas bröst och snarkar , för mamma har huvudvärk och mensvärk :)  


Nu blir de att se klart på arne dahl de största vatten med älsklingen i sängen , se hur länge den lille sover nu :D 


HÖRS IMORGON ELLER SENARE BEROENDE PÅ OM HO VILL SOVA ELLER INTE  

 


*CARPE DIEM* 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Nilsson - 6 april 2012 23:27

Jaa vi börjar om från ny kula så vill ni som läser min blogg fortsätta läsa så får ni gå till denna adress istället   www.hubbiebubbie.bloggplatsen.se   gjorde en ny istället kändes genast roligare att blogga igen <3   så ja jag kanske...

Av Jenny Nilsson - 6 april 2012 18:53

BLOGGTORKA SÅ GÖR ETT LITET UPPEHÅLL VILKET JAG HAR GJORT ETT TAG MED NÅGRA VÄLDIGT FÅ INLÄGG   FINNS INGEN ORK TILL BLOGGANDET   FINNS IGENTLIGEN INGEN ANLEDNING ATT BLOGGA HELLER BARA TRIST ÅH SÅ LÄSER INGEN   .......................

Av Jenny Nilsson - 5 april 2012 09:18


Mammas älskling blir hela 7 veckor idag   och väger nu 4580 g och är 56 lång , ja TÖSEN växer<3 de lilla matvraket     Just nu ligger hon och sover i min säng innan hon ska ta sig ett bad då hon spydde så mycket igår :/ sedan blir det ner åh...

Av Jenny Nilsson - 31 mars 2012 12:09


Hmm vet inte vad jag ska skriva mer än att tösen växer och just nu ligger i nya soffan och sover   baloo & cosmos håller på att sätta på varandra hela tiden *haha*.   Syrran kommer på besök efter att hon slutat sitt jobb för att kolla hur det ble...

Av Jenny Nilsson - 27 mars 2012 11:15

Men de blir väl så när man har en hamster unge att ta hand om *hihi*   Idag blir det iallafall en promenad med våra nya vänner Ida & Melker och Hanna & Axel ,blir första barnvagnsmötet , ska bli skoj     hörs senare sen för måste äta frukost ...

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards