Mjukisbyxan88

Alla inlägg under mars 2011

Av Jenny Nilsson - 31 mars 2011 20:30

Köpte nya sommar skor idag <3<3 och så börjar det snöa när man kommer ut från sko butiken  

   Mina nya svarta tyg skor   bättre bild kommer..

älsklingen köpte också ett par skor...


och ja nu sitter jag och kollar på sveriges värsta bilförare och sedan blir det lyxfällan....


kommer inte på något at blogga om så får bli mer imorgon...

*Carpe diem* 

Av Jenny Nilsson - 30 mars 2011 21:47

Vart på jobbinterjuv idag kl 10.00 och det lät lovande , ska tillbaka dit och prov jobba den 9 April 


efter det så tog vi en sväng igenom Getå, och sedan hem för att ta spårvagnen till ljura centrum för att kolla på erikshjälpen där jag köpte en fin kudde...

 


efter det gick vi in mot staden och tog en latte på Jolla choklad *mums*

 

efter det blev det att åka hem för att hämta bilen för vi skulle handla på hageby men så blev det inte för det blev en sväng in till linköping på någon foto utställning på konsär och kongress och sedan handla på Maxi Ica Stormarknad. och ja nu sitter jag här med Cosmos i knät och bloggar ...

   


Funderar på att krypa ner i sängen är as trött , imorgon blir de inte att gå upp tidigt . men skinner solen så kanske man kan gå upp hyfsat tidigt 


Sov gött

*Carpe Diem*  

Av Jenny Nilsson - 28 mars 2011 22:46

Äntligen börjar denna långa dag lida mot sitt slut  

gick upp 06.15 för att skjutsa in min Bror och brorsdotter till tandläkarn som jag skrev tidigare, efter det blev det butiken som johanna jobbar i , blev att stå och snacka skit *haha* sedan hem på lunch "fisk" , efter det följa med morsan till den butik johanna jobbar i , och sedan hem och städa ur bilen från alla smullor *haha* *haha* .


Klockan 16.00 kom Robert , Jennifer & Kim hit meddans Joakim var på styrelse möte på klubben " ÅMK " , Blev en massa bus, eller ja vi spela mest fotboll *ler*

Efter ett tag missuppfatta Patrik att vi spela fotboll och inte hockey , fick en tackling i sidan jag trampar snett och vrider knät som jag sedan slår i i en cement kant på tomten     * AJJJJJJ *    


Och ja nu sitter jag här framför dumburken och surfar runt på *Fejjan* DÖÖÖ TRIST.. Tror jag ska ta och krypa ner bredvid min älskling som snart har somnat , imorgon blir det upp kl halv 10 för att sedan bege sig till jobbet klockan 11 då ska jag jobba med min PLINGER     och efter jobbet blir det en hemfärd till Norrköping eftersom jag ska på jobbinterjuv på onsdag klockan 10 blir jobbigt att åka från åtvid klockan 7 för att komma ditt i tid på onsdag , bättre åka imorogn kväll  ska hem till mina sötnosar i norrköping *Baloo & Cosmos * eller som jag kallar dem Loui & Losemos  *     *      

  Har även räknat ut att sen i fredags har jag kört runt en 70 mil  hihi. fram och tillbaka , hit och dit , kors och tvärs i genom landet ... haha men jag gillar ju att köra bil så helt okej .


Nää nu kära bloggläsare ska jag krypa ner hos min sötnos som redan deckat i sängen .

  Älskar dig Patrik      


*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 28 mars 2011 09:24

Sitter just nu på espresso house och tar en latte med älsklingen:) , väntar på att brorsdottern ska bli klar hos tandläkaren i Linköping :) hoppas de går bra....

Av Jenny Nilsson - 25 mars 2011 21:08

Lång dag :/ 

dagen började med att packa klart , sedan åka till stads biblioteket i Norrköping hämta några tavlor , ta med tavlorna ner till Mjölby, sedan åka hem därifrån till åtvidaberg för att hämta bror + tjej + hund för att åka till linköping för dem skulle handla något ...och sedan hem igen till Åtvidaberg.


åkt en massa bil idag betalat än jävla massa räkningar , fått samtal från stavsjö krog om jobb interjuv på Onsdag kl . 10.00 "hoppas", märkt att mina katter här hemma har blivit väldigt feta nu när jag inte varit hemma hahaha...


Näää nu ska jag snart sova för jag ska upp och jobba på Åtvidabergs hotell & restaurang imorgon 9- ? vet inte när jag slutar rikitgt....

 


HA DET BÄST SÅ HÖRS VI IMORGON

Kyss & Kram

*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 24 mars 2011 15:07

Äntligen <3

Nu har jag äntligen fått tillbaka min älskade dator    chefen på apple butiken sa att jag var tvungen att vara mer kärleksfull mot datorn *hehe*   

var jag inte det så skulle den gå sönder igen och då skulle det inte gå på garantin *haha* "SKÄMT" som tur var..


det var iallafall moderkortet dem var tvungna att byta ut , och hoppas det inte går sönder igen <3<3


Just nu sitter jag på Jolla ett café i Norrköping och dricker en Latte <3

BÄSTA CAFÉET I STADEN  


Ikväll blir det att packa lite eftersom vi åker till åtvidaberg imorgon och stannar där till den 4 April eller kanske längre vem vet .

hoppas bara att Baloo & Cosmos klarar sig själva så länge    hehe figurerna ser ju ut som dem ju *hehe*.


Nää nu ska jag sitta och glo runt lite

ha de gött


Kyss & Kram

*Carpe Diem*   

Av Jenny Nilsson - 21 mars 2011 21:49

Min dator är paj:( buhu grafik kortet eller moderkortet har pajat faaan på en ny dator ska inte detta ske................... Lämnade in den på service och får den till kanske fredag buhu . Så då blir det hemfärd på fredag kväll istället "suck" kommer inte blogga alls så mkt nu då jag bara har telefon att blogga ifrån , så ni får ha det så bra så hörs vi i slutet av veckan .....CARPE DIEM

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards