Mjukisbyxan88

Alla inlägg under april 2010

Av Jenny Nilsson - 30 april 2010 18:50

HEJSAN!

sitter här och kollar på Wallanders nya film ARVET  verkar väldigt bra ;) sedan funderar jag på att ta en lång  varm dusch sitter och små fryser lite faktiskt så här i ENSAMHETEN hehe älskling kom hem    haha nee då jag hoppas att du har det kul med polarna ikväll:)

orkar jag åka till uppsala och hämta dem i natt?? igentligen inte men men måste väl va snäll nu när älsklingen vart elak haha nej då:)

det är väldigt skönt att va själv  ska se på talang 2010 kl åtta plus så ska det låta, sen vet jag innte va det blir sova en stund kanske vet ju inte när han ska hem ju svarar han inte får ha gå hem  

  

Mjukisbyxan88

Av Jenny Nilsson - 30 april 2010 09:51

Hejsan  

För dem flesta innebär VALBORG sprit och fylla , men inte för mig utan det innebär grillning och mys med den bästa    kanske blir så får se han kanske ska ut och festa han med som alla andra hehe

nog om de.

 

Idag kl 12.00 blir det Tennis I Östhammar med Wike & Cicci  

efter det blir det hem och duscha och lite sånt hihi handla kanske man skulle göra också om man ska äta nått onyttigt ikväll?? vet ej än har ju varit så duktig denna vecka och inte ätit nått onyttigt   

om han stannar hemma blir det att grilla kyckling, hallomi ost med potatissallad till +tzatsiki, annars blir det att köpa en färdig grillad kyckling och steka osten inne och resten till det  

 

Näää nu ska jag äta frukost hihi sedan göra iordning mig

  

Mjukisnyxan88

Av Jenny Nilsson - 30 april 2010 09:33

Gyllene tider- Tuffa tider   

Av Jenny Nilsson - 29 april 2010 19:48

vad tror ni ??? badade jag idag???

jaaaaaaaaaa det gjorde jag tror ni mig inte nehe tror ni på den här bilden då??

 

här har ni bildbevis på att jag verkligen va i vattnet det va rent ut sagt hemsk KALLLLLLLLT  

va har jag för läsare igentligen inte än endaste kommentar så tråkig kan väl inte bloggen va??? alla svara 

 

Och ELIN tack för kommentaren din blogg är också fin :)  

vet ni vad?? tv funkar inte va ee det här???? alla kanaler jag vill se på funkar inte hmm, ska ta och lägga mig i sängen nu och värma mig efter det iskalla doppet i gimodammen:)

just det jag kommer hem nästa vecka till åtvidaberg för sen blir det inte av kan jag tänka mig   hehe

så vill ni hitta på något med mig har ni 2 veckor på er och dem kommer gå väldigt fort eftersom gäller att försöka träffa alla och hoppa studsmatta som faan :)   ja säga hej då för ett tag eller ja ett halv år kanske    kommer jag klara mig utan er???

 

     

Mina Änglar  

betyder mest på denna JORD  

 

nu ee jag arg på tv:n jävla pisssssssssssssssssssssssssssssssssss box du har älskling för¨låt men den funkar ju nästan aldrig gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

 

   

Mjukisbyxan88 

Av Jenny Nilsson - 28 april 2010 17:15

nu blir det poker med kennth och kompani:)

Av Jenny Nilsson - 28 april 2010 09:50

Hejsan!

gick upp kl 06.30 idag för att jag skulle på arbetsinterjuv på Forsmarks kärnkraftsverk , ja nu tror ni väl att jag ska bli någon slags forskare men så är inte fallet utan jag sökte som restaurang biträde eller ja kock eller servitris på deras personal restaurang  

det var jätte fint där ute :) och som ni kanske redan gissat så fick jag jobbet jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 
 don´t let the sun go down on me today  

jobbet varar mellan 5-6 månader hihihi han prata om att jag skulle börja vecka 21 gaah det ä snart det hihi, så på tisdag ska jag på säkerhetskurs plus drog testas, eftersom att det är ett kärnkraftverk så är det hög säkerhet:) jag menar dem vill ju inte ha in någon galning där som avslöjar saker och sånt eller bombar dem hehe.

 

blir nog att åka hem efter tisdag nästa vecka för att va lite social hemma innan man börjar jobba för sen blir det nog inte att åka hem så mkt hehe.....  

 

NU BÄR DET AV TILL GYMMET CAA 2 TIMMAR   

  

   

Mjukisbyxan88 

Av Jenny Nilsson - 27 april 2010 21:13

blirrrrrrrrrr sängen nu puss puss skriver mer imorgn

Av Jenny Nilsson - 27 april 2010 14:10

HEJSAN!

Sitter här och funderar vad jag ska ha på mig på jobbinterjuvn imorgon på forsmarks restaurang gaaah han ringde för en halvtimme sen hihi man kan ju hoppas   mer kan man ju inte göra hihi

nu måste jag åka och handla för jag ska laga mat innan älsklingen kommer hem men vad ska man äta då

 

så här sitter man inte idag kan jag lova kallt mulet bajsväder idag buhu

  

näää ha de gött så länge :) blir att träna med wike och cicci idag med:)

  

Mjukisbyxan88

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards