Mjukisbyxan88

Alla inlägg under juni 2011

Av Jenny Nilsson - 30 juni 2011 22:30

Jaaaa då var man i åtvid igen ddå och har träffat 

     DEM BÄSTA <3<3

Har även varit hundvakt till Tino "busen"...


IGÅR BLEV DE VISST GRÄNNA , BILDER KOMMER <33


NU SKA JAG NOG DUSCHA SEN SOVA TRÖÖÖÖTT.

*PEACE*

Av Jenny Nilsson - 29 juni 2011 10:56

Jaa sant trött ju så bara för att solen skiner behöver man ju inte vara pigg eller hur.?


Vet inte riktigt vad det blir idag , nästan för varmt för att göra något alls , ja bada i så fall men orkar man åka 2 mil för att bada idag igen ?? tror inte älsklingen vill det men men  


nee orkar inte blogga mer , älsklingen gör frukost <3 

saknar min puuuhiii:(


    *Paece*

Av Jenny Nilsson - 28 juni 2011 23:37

Oj oj visst glömt bloggandet i detta härliga sommarväder  , idag blev det en heldag med älsklingen ute vid klarsjön och sedan en glass på smultronstället med även älsklingens syster   


och ja nu sitter jag och kollar criminal minds med älsklingen <3<3

så ja har inte tid eller lust att blogga mer just nu får bli mer när det är sämre väder ..

en sak bara saknar mina 5 bebisar Baloo, Cosmos , Sötnos, Polarn, Sessan som är hemma i åtvidaberg *buhu* så tomt utan min lilla Puhhiii *Baloo* Nilsson.

 

         *PEACE*

*CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 25 juni 2011 22:15




MASSA REGN BLIRRE

TRÅK ,TRÅK MED REGN VART TOG DEN VARMA HÄRLIGA SOLEN VÄGEN?????????  

 

Av Jenny Nilsson - 25 juni 2011 22:07

WHAT ARE WORDS <3<3


Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

And I know an angel was sent just for me
And I know I'm meant to be where I am
And I'm gonna be
Standing right beside her tonight


And I'm gonna be by your side
I would never leave when she needs me most

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
And I'm gonna be here forever more
Every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most


*PEACE*

Av Jenny Nilsson - 25 juni 2011 21:31

Är lustiga att se, ej öron , ej öron , ej svansar havar de *haha* 

nej vars måste ju skoja till de lite eller hur??.


Idag blev det klintas i några timmar med bästaste Inger  

efter det så ja, har jag inte gjort allt för mycket  , blev en sväng med bilen runt eller kanske igenom yxnerum och björsäter  


Och ja nu sitter älsklingen och kollar film med mamma och jag ligger och kollar på gamla kort på mig hahah.. kommer några som jag bjuder på snart <3<3

    hahah jaa ni detta är lite bilder från ja tror 2006 till 2011 ser ni någon skillnad??

Midsommar 2010.                Mickes begravning :/              Jag med mina älsklings brorsdöttrar <3<3 studenten 2008  ganska så ny bild <3<3

     nyaste bilderna <3

           jaa dem bilderna får nog avsluta detta bildregn haha ,.. nu ska jag nog se på film eller något ingen som är inne på fejjan eller msn ändå så .. 


*Peace*

Av Jenny Nilsson - 24 juni 2011 11:12

Glad Midsommar <3<3

Jahop idag blir det att fira med Johanna & Thorbjörn sen mamma , pappa och Jonny med  


Måste även tacka svenska spel för i förrgår och idag  


Hoppas på bättre väder senare bara så man kanske kan bada ?? var ett tag sen man gjorde det ju hmm :(.


Nää nu måste jag duscha och platta håret och sätta på resten av jordgubbarna på tårtan och välja kläder ,hmm?

   


*PAECE* 

Av Jenny Nilsson - 23 juni 2011 20:36

Åtvid igen :O) och jag har fått gosa ner mig med min baloo & min Cosmos  


blev stan med Linda & Nova för att leta 1 års present till ALVA blev en bamse sagobok , knopp pussel med bamse och ett par solglasögon hoppas det blev bra ...

Handlade även min JET SET KLOCKA BLEV DENNA

SNYGG ELLER HUR??

och så köpte jag en ljuslila t-shirt som det står "I´M WHIT CUTIE OVER HERE"

Och sen en blå och vit randig lite längre klänning och en tennis t-shirt rosa och ljus blå... kommer kanske bilder senare eeller imorgon...

Nu blir det att lägga sig i sängen och vila en sekund sen kanske se film med älsklingen<3<3 älskar dig sötis.


*PEACE* 

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards