Mjukisbyxan88

Alla inlägg under november 2010

Av Jenny Nilsson - 26 november 2010 23:04

Bloggen Bloggen Bloggen Bloggen <3

igår blev det visst 14 timmars jobb "money" ."whit the devil"...,  "yeeeah" för pengar ,buuuu för devil...

 

nu är jag hemma från 6,5 timmes julbords jobb med bästaste julbordskompisen "Plinger"...

 

 

kollade på idol uttagningen och den sämsta åkte ut Linnea yeeeah...nästa fredag blir det att fara till Göteeborg med Älsklingen som ska foto idolerna "Jay, Olle , Minnah"....kommer hem lördagen.

  

Måste ju säga det att 5 dagar utan dig tar på krafterna saknar dig enormt mycket "längtar" som en "tok" till på söndag kväll bara 2 dagar kvar sen får jag träffa den bästa <3<3

 

nääää nu blir det att se på Wallander den engelska the fifth women och sedan draktränaren , kanske ser på wallander the man who smiled:)  också beror sig på vad datorn vill.....

 

Ha de gött i det vackra vintermys vädret vi har fått..

 

*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 24 november 2010 01:19

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

vet ni en sak för en gångs skull så känner jag mig full av energi och känner mig hur frisk å kry som helst <3  kanske är för att man börjat jobba nu och vet att det blir lite jobb nu i december ,kanske ee det som gjort att man känt sig trött & depp på allt att man inte jobbat å så ....

 

jobbat nu både måndag och tisdag blir även

onsdag,torsdag,fredag ,lördag & söndag så om jag inte bloggar så har det med det åå göra <3

 

"Saknar min Älskling enormt" ska jag klara mig utan dig till nästa torsdag?? eller kanske söndag kväll beror ju på när de blir jobb såklart....

 

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

  

JAG VET ATT JAG SÄGER DET OFTA MEN DET ÄR SANT'

JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT PÅ DENNA JORD <3

"INGET SKA FÅ KOMMA IMELLAN OSS ,VAD SOM ÄN HÄNDER"  

 

vet att vi bara varit tillsammans 3 månader men det känns mer än rätt mellan oss , du finns alltid där <3 vi har redan gått igenom lite svåra saker

" det vi gick igenom har bara fått mina känslor att växa för dig ,starkare känslor varje dag " men allt ordnar sig om man bara vill och om man verkligen älskar någon ., hänt så mycket på detta år så det finns inte . kroppen reagerar kanske inte så som den borde men tack vare dig så känns allt så bra<3

 

Vi Föralltid <3

  

 

hehe ojsan blev visst ett långt inlägg ,GRATTIS till er som lyckats läsa ända ner hit<3  sitter å lyssanr på Westlifes Nya Album "GRAVITY" inta så jätte jätte bra låtar dem har gjort bättre...

 

Nää nu ska jag sova  ska försöka gå upp 8 imorgon för att julpynta å göra fint på rummet nu inför advent "yeeeeah" love it och inte tala om vädret åå jag älskar det hehe det är som att få en energikick "yeeah"..

God Natt Mina KäRa Blogg Läsare ,& Sov Gott  

 

*Carpe Diem* *Carpe Vester*

Av Jenny Nilsson - 22 november 2010 05:27

05.30 ÅÅ jag sover inte än<3 jag som ska upp vid nio för att sedan bege mig hemmåt Åtvid för att jobba   

 

*SÖTIS* Ligger i sängen och snarkar för fullt , och jag sitter vid datorn och tittar ut genom fönstret och ser snön falla   , tror nog att dem här "Julkänslorna" börjar komma krypandes "yeeah", blir att pynta i rummet när man kommer hem hihi härlig känsla det *Ler..... kommer det bli mys pys yeeah...

 

tror jag skiter i att sova idag onödigt å sova 3 timmar , blir bara tröttare då ju hihi bilen rummar hemmåt vid 10.00 ,,,och nu brummar mitt skrivande i säng haha eller ja tänker inte sitta å blogga hela morgonen i allafall , kanske ska äta en tidig frukost ensam * buhu

 

sitter just nu och chattar med Mattias "Gusum" Urdell. Kul kille ....

bra vän:) <3 tack för att du finns vännen  

  

 

*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 21 november 2010 23:52

Kommer saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakna *SÖTIS*

 

Bra med jobb , men saknaden efter den man älskar blir jobbig  

visst vi kommer ju ses snart igen men känslan att åka ifrån dig på morgonen gör ont , att veta att man inte kommer träffas på kvällen*buhu* den känslan "hatar den känslan"........

 

men men som sagt super med lite jobb så man får in lite pengar iallfall *hihi*......

 

Blir jobb på Åtvidabergs hotell & restaurang

japps på tokstället *Ler  .... "Julborden drar snart igång YYYEEEAAAH" ...

 

 

Näää nu ska jag och sötis krypa ner i sängen å försöka sova ,blir å gå upp rätt tidigt eller ja tidigare än vad vi ee vana vid *Ler 

 

blir hemfärd runt 10.00 börjar jobba 14 men älsklingen åker till jobbet vid 10 då kan jag lika gärna åka hem och umgås med mina 3 sötisar hemma *hihi*

    

gahahahah från förra året när jag och "Tomas" försökte bygga snökoja men den rasa på mig och så råka jag ramla er från toppen på högen hahaha.... "minnen"

 

*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 21 november 2010 19:39

Japp nu bär det av till Malin , Martin & Alva <3 på en kaffe och lite skit prat *hihi* kanske blir att fota Alva också ....

 

hahah ser på bannern om ikano bank vilken söt liten gris som går fram å tillbaka *haha* vill ha den eller jag vill ha en mini gris skulle vara skit coolt ju mohaha...

 

aja hörs senare sen när vi kommit hem från Malin...

   

Sandra *Malins syster* Martin och Alva....  

 

*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 21 november 2010 17:43

Söndagen bjuder på regn och rusk     grått och kallt...

Blev en promenad med älsklingen till stan och så blev det kaffe på stan *hihi* blev   på Lindahls...

 

Sitteer just nu framför dumburken och kollar lite lägenheter, och sen söker jag efter x-box 360 på blocket, kollar även på tradera och sedan chattar på msn och facebook , ni ser vad mkt man kan göra samtidigt eller hur *Ler..

Älsklingen ligger i soffan och kollar på rapport *haha*

 

meddans köttfärsen står på tinning blir köttfärssås och spagge *Mums*

  

 

ikväll blir det att se BECK , och packa lite eftersom att jag kommer va hemma i åtvid ett tag nu pga jobb   *yeeah* fast kommer sakna min *Sötis* enormt mycket.*buhu* aja får väl ringa han åå köra videosamtal på msn eller hur?? hihi

 

en positiv sak är ju att jag får träffa mina 3 sötnosar på fyra ben där hemma *yeeah*

 

nee nu ska jag laga lite mat ha de gött så länge så kanske jag bloggar ikväll igen *kyss*

  

*SESSAN*

*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 20 november 2010 14:31

Goddag bloggen<3

Lördag idag då ,härligt eller vas säger ni???, nja inte så härligt det innnebär 2 dagar till med älsklingen sen måste jag åka hem åå jobba  bra att jag ska jobba men kommer sakna söt ju  *Ler

 

fast jag saknar ju mina sötnosar där hemma också

      

men får ju träffa dem på Måndag igen*Ler

 

trist väder idag vaknar åå så är det typ svart ute så man tror att det fortfarande ee natt när kl ee 12 hmmm trist med höst å snöblask .

Hoppas den riktiga vinter kommer snart "yeeeah"

Sitter å lyssnar på Spotify fick köra på älsklingens spotify för han har ju spotify free jag har bara spotify open som man bara har 20 timmar åå lyssna på musik på lite lite tycker jag *ler...

Aja ikväll blir det väl att se en massa bra film meddans *sötis* är iväg och fotar dansbandskampen , kanske nörda dator åå lyssna på musik också *hihi*

1 vecka och 1 dag kvar till första advent " var det inte sommar nyss" ??? *ler

nu ska jag ta åå hitta på något kanske ta en promenad i tråkvädret eller vad säger ni???

  

Fann vad jag ångrar att jag inte köpte den skjortan för ca 1 , 5 år sen ,... nu när man tittar tillbaka på bilderna så ångrar man sig ju hihi aja

ha de gött idag..

*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 20 november 2010 01:18

Nattinlägg <3

Japp för det är väl natt 01.30?? *Ler

idag blev det att ta en promenad till stan "Norrköping" för en kaffe med älsklingen "Myspys" sedan orka vi inte gå hem igen eller ja det var ju snor kallt så vi tog spårvagnen som nästan åker till trapphuset *hehe* , just det vi köpte ett Yatzy på stan med för 35 kr så vi hade nått att fördriva tiden med en fredagkväll *hihi*.

 

  

Bild från sen sommarn <3 Love You "Kaffemannen"

 

När vi kom hem blev det 3 omgångar Yatzy, och en omgång sänka skepp patrik vann hmm.. ,sedan laga käk ,kyckling ,sås å potatisbollar "mums" .

blev att se Happy Gillmore och road trip, på liv å död och nu pale rider "Wilda western" och självklart så blev det sötsaker till filmerna *hihi* blev även en omgång yatzy mellan filmerna ...  

 

Får ju inte glömma att säga det att det har kommit en massa snö "YEEAAAH" Snart så blir det stjärtlapps premiär för i år med brorsbarna om dem vill såklart dem börjar ju bli så stora nu , tiden går så fort .....

 

Näää nu ska jag logga in på bilddagboken och kolla lite det var typ hundra år sen jag var inne där haha kanske skulle börja bli lite aktiv där med *hihi*

 

Sov gott mina vänner

  

 

*Carpe Diem*

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards