Mjukisbyxan88

Alla inlägg under december 2011

Av Jenny Nilsson - 27 december 2011 20:24

Japp idag blev det att baka bullar för första gången på egen hand och frozen cheesecake , bullarna blev super goda , cheesecaken vet jag inte än för den ligger i frysen å ska stelna lite *hehe* men senare eller imorgon lär jag veta om den går att äta eller inte *hihi*...


fick ju en elvisp i julklapp så var ju tvungen att testa den hihi...

kommer komma bilder från jul å så vad vi fick i veckan när jag orkar hihi...


näää nu ska jag göra något annat så ha de så bra så hörs vi, ska även ändra designen till något annat...


*CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 25 december 2011 20:57

fina julklappar <3...


imorgon blir det in till lkpg med mamma och syrran och kolla om man hittar något på mellandags rean   till både mig och bebis   <3<3


orkar inte blogga mer just nu så kanske blir mer i veckan om allt vi fick å så ...


ÄLKSLING TACK FÖR ATT DU FINNS <33 ÄLSKAR DIG MASSA <33 

Av Jenny Nilsson - 21 december 2011 17:52

Känns helt sjukt att det är julafton redan , känns ald rig som jul längre  

idag har vi varit hos barnsmorskan och allt såg bra ut sa hon    plus att han/ hon redan ligger med huvudet åt rätt håll och hon trodde h*n skulle fortsätta att ligga så  . efter det så blev det en sväng förbi syrran för att störa henne när hon jobbade *mohaha* och sedan en sväng förbi mamma bara för att *haha* hade inget att göra ju , älsklingen jobbar och katterna ligger åh sover å julklapparna är inslagna bara kvar några julklappar som ska inhandlas på fredag då jag förhoppningsvis får min lön annars *j*vlar*.


Ikväll när älsklingen kom hem blev det julskinksmörgås och kaffe <3<3 känns som vi inte setts något denna vecka , då sötnosen ee trött efter jobbet eller så ee inte jag hemma när han kommer hem å så sover han när jag kommer hem *hehe* aja ni fattar ?...

just nu så sitter jag vid datorn och älsklingen kollar på nyheter <3<3<3


*CARPE DIEM* 

Av Jenny Nilsson - 18 december 2011 19:24

en vecka sen jag skrev här *hihi* blev jobb hela förra veckan tills fredag då jag gick hem *så är typ mamma ledig*  , eller ja dem tyckte jag skulle gå ner på timmar istället för halvtid ;/ deras val .....


igår så var älsklingen och jag inne i lkpg för att handla julklappar så vi slipper ha kvar allt nästa fredag då man får lön  SVÅRT MED JULKLAPPAR , TYCKER DE BLIR SVÅRARE OCH SVÅRARE FÖR VARJE ÅR SOM GÅR ;/...


iDAG SÅ blev det mysfrukost med älsklingen & katterna *blev gröt, juice, mackor och melon* mums.

efter det så blev dt en härlig promenad i snöovädret härligt härligt älskar verkligen snön som den är nu *please* stanna kvar tills efter nyår ialfall??? har i princip snöat hela dagen *jippi*.


blev även att slänga in lite tvätt i maskinen och sedan på fika hemma hos Johanna & Thorbjörn *mums* fika blev det ...

och ja nu sitter vi här och kollar på film eller älsklingen kollar på film  och jag bloggar typ .... blir att bege sig ut i snön ännu en gång ikväll för att hämta mamma från jobbet vid 21.00 ... sedan blirre tre kronor för min del och E.T för älsklingens del ....


aja nu ska jag göra något annat , ha de gött så hörs vi sen ..

 

*CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 11 december 2011 17:15

3:e advent <3 

idag blev det en myspys frukost med älsklingen och sedan blev det städning och tvättning , och så advent fika nere hos mamma & pappa, jimmy , tess emelie och desire var också där just de Tino med  ...


Just nu vet jag inte vad jag ska göra för älsklingen sitter med sin kurs som ska vaa klar inför praktiken på Ica Åtvidaberg   imorgon... 

åå jaa jag sitter framför dumburken åå är hungrig så jag tänker nog laga till maten snart så får älsklingen äta när han vill *hihi*..


JA JA MEN VI KANSKE HÖRS SEN ORKAR FAKTISKT INTE SITTA VID DATORN ALLS ..


*CARPE DIEM* 

Av Jenny Nilsson - 10 december 2011 12:27

Igår det var länge sen man jobbade så mkt på en och samma dag <3<3   men jag fick ju jobba med min Plinger dem sista 7 timmarna så då rullar de ju på   eftersom vi är bäääääst på julbord <33...


blev iallafall en lång sovmorgon idag och vaknade av att älsklingen väckte mig och sa att frukosten var klar  

Tack älskling för en god frukost <33 älskar dig massa mycket <33.


just nu så fastna jag framför dumburken som vanligt hehe nee då men jag  måste klä mig snart för vi ska åka och hugga gran i T:s skog med syrran och så måste jag gå upp på vinden och kolla om jag har några dåliga par skor så jag inte skitar ner mina braiga i skogen och så måste jag leta tomteluvor och tomtesäck så vi kan fota lite med mina små fyrbenta saker här hemma   ... aja men vi hörs någ senare sen ..


Ha de gött så länge ...


*CARPE DIEM*   

Av Jenny Nilsson - 8 december 2011 19:02

Japp nu är det bara att köra på den sista tiden man kommer orka jobba , kommer troligtvis gå hem från jobbet nästa fredag den 16 december , eller om dem kanske vill att jag kan gå ner i halv tid å kanske köra 7-11 eller 12 ja jag får se ska prata med chefen imorgon igen de kanske skulle underlätta lite för dem åå kocken är ju så ledsen för att jag ska gå hem  


imorgon blir det iallafall att köra 7-15.30 först på örsätter restaurangen sedan efter det bär det av till Åtvidabergs hotell för att göra mitt första julbord för i år   alltid lika kul <3<3 får man ju se hur länge det blir <33..


Just nu så sitter jag och lyssnar på jullåtar och chattar med lite vänner <3 funderar på att hoppa in i duschen och sedan se skilda världar eller någon film med älsklingen <33 ..


nee ha de bäst mina kära bloggläsare <3


*CARPE DIEM*    

Av Jenny Nilsson - 7 december 2011 19:53

Bloggen lite också <3 det måste man ju hihi....


sitter å tittar på när cosmos springer å spelar boll med sig själv lite kul faktiskt *haha*...


nää nu ska jag göra något annat vila upp mig inför resten av veckan som säkert kommer bli tuff men väldigt rolig då jag ska jobba med min plinger på Fredag kväll kan de bli bättre??? nää kan de inte haha..


*carpe diem*

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards