Mjukisbyxan88

Alla inlägg under december 2010

Av Jenny Nilsson - 31 december 2010 23:13

nu är det bara drygt 1 timme kvar av detta skit år <3<3<3

hoppas verkligen på lite mer tur i allting nästa år   

 

sitter just nu i Älsklingens knä och väntar in det nya året :)<3<3<3

kommer komma bilder någon dag ...

 

 

GOTT NYTT ÅR

 

*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 28 december 2010 20:19

Snart är 2011 vid dörren, hoppas på ett mkt bättre år än detta ...

allt som hänt under 2010 drar jag bara en långt svart streck över , känns skönt de <3<3<3  .

 

Igår så inhandla jag och älsklingen ett xbox 360 med 11 spel en ratt och peddaler för 2000 kr rikitgt bra pris visst att det är x-box 360 vit men kan ju även byggas ut till Kinecten som finns nu så de är ju bra det  ,.

 

imorgon blir det avfärd till norrköping "HEM" Ska bli så skönt att få komma bort härifrån en stund ååh bara njuta och snart är det den 8 januari också  då blir det kryssning med älsklingen..

 

och nu blir det att lägga sig i sängen och se film för älsklingen kollar på årskrönikan och sånt skit gillar inte jag .....

  

 

*Carpe diem*

Av Jenny Nilsson - 26 december 2010 14:00

Hej alla vänner hoppas ni överlevt julen "ler. Just nu ligger jag i sängen och skriver med min julklapp till mig själv en iphone 4 .Funkar riktigt bra ... Puss puss så hörs vi

Av Jenny Nilsson - 24 december 2010 02:17

Hejsan !Här sitter jag ensam kl halv tre på natten och slår in dem sista klapparna :)Var inne i Linköping efter jobbet som jag kom ifrån kvart över 5 gaaah .Just nu går ögonen i kors, och jag har typ 10 paket kvar att slå in ju... Aha nu ska jag fortsätta"carpe diem"Och från mig till er alla en riktigt god jul.

</3

Av Jenny Nilsson - 19 december 2010 01:26

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????


Vet inte vad jag ska tro??  

 

over and out........  

Av Jenny Nilsson - 17 december 2010 00:03

Jaaa jag vet att jag suger på att blogga men jobbat rätt mkt och när jag inte jobbat så har jag varit med älsklingen <3 eller bara sovit och tagit det lugnt <3

 

hoppas det kan bli fint väder så man kan gå ut och ta lite fina vinterbilder   ......

 

Älsklingen har varit hemma hos mig sen i söndags , och idag åkte vi in till stan för att handla dem sista julklapparna tänkte jag men nee dåå har ju visst nån sötnos kvar *hihi* men kan ju inte handla när han ee med ju hihi. sedan åkte vi hem till norrköping igen <3 och ja nu sitter ja framför dumburken igen suck hehe..

 

Jobbade 5,5 timme idag och sedan när jag kommer hem så och så ska gå upp för trappen så halkar jag och slår i vänstra benet i sten trappen aj  men men det går väl över det med....

 

vann 130 kr på dagens dubbel igår första gången hehe att man inte satsa mer :P hihi..

 

nee nu ska jag sova , sov gött

  

 

*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 11 december 2010 02:29

Hard work work <3

japp kankse skulle ta och sova kanske? börjar jobba 12 idag igen hihi nice de men hoppas inte på att det blir lika sent som idag...

 

SNART EE DET SÖNDAG NANANANANANANANA DÅ KOMMER FÖRHOPPNINGSVISS MIN SÖTNOS TILL MIG "YEEAH"  SAKNAR HAN SÅ DET GÖR ONT ...

 

Nu blir det att se en bit på film tills man somnar "the man who smiled"   

 

*Carpe Diem*

Av Jenny Nilsson - 10 december 2010 02:02

Film efterr 12 timmars jobb med julbord    

 

datorn stängde av sig när jag skrev inlägg nyss typsikt ...

 

hoppas det blir söndag snart så jag får träffa min älskling <3 han kommer hit och ska sova här nice <3<3 nice..

 

*carpe diem* nu ska jag se om jag kan hitta kudden med katten i famnen ;)

  

myyyyy lovley angels <333

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards