Mjukisbyxan88

Alla inlägg under maj 2011

Av Jenny Nilsson - 31 maj 2011 18:09

WARNING !!!!!!!!!!!!!

FÖR ALLA SOM BADAR I ENSJÖN.

Livsfarlig badplats   ENSJÖN I NAVESTAD ( tror sjön heter så ) . stora farliga pålar och stora stenar vid bryggans slut ........ 


själv som tur var sparkade jag bara till åh skada foten och kan nu inte gå på den och så började det att blöda aaaaaaaaaj ..

men kan ju faktiskt vara så att någon dyker eller hoppar i där då dör dem ju illa-......


Jaa som ni förstår av de som står ovan så har jag och faktiskt älsklingen badat <3<3tyvärr slutade badandet olyckligt , så nu sitter jag på balkongen och funderar på att äta lite mat och sedan invänta SOFIAS ÄNGLAR  *SÅ GICK DET SEN* ..

Älsklingen är och fotar någonstans i norrköping skulle ha följt med men nu kan jag ju inte det hmmmm-......

 


*PEACE*

*CARPE DIEM* 

Av Jenny Nilsson - 31 maj 2011 10:16

Japp jag är vaken och har ätit frukost och nu ska jag fixa i ordning mig för att sedan bege mig till ljura möta upp Malin & Lillbus så ska vi gå till linda och nova :)


Var även inne på AMS men där fanns ju bara lärarjobb och lagerjobb bara såna man måste ha utbildning till hmmmmm....


nää har inte tid med det här nu så vi hörs senare .....

 


*PEACE*

*CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 30 maj 2011 22:52

Phootoshoot med katterna ute <3<3


   tralalalala nu kan hej dåhjälp jag ee för liten för att vara fotbolls målvakt hjäääääääälp     skjut då , skjut då jag tar den :)      

mamma smakar gott     grrrrr bort med kameran.  

hallåååååååååå finns det någon sockerdricka här??????        doftar gott<3<3


hehe ja de var lite utav bilderna ...

nu ska jag faktiskt äta något efter som jag bara ätit en macka en korv och kaffe idag .. så nu får de bli pannbiff med potmos mums vet att det är sent men hungrig på varm mat....


hörs sen 

*PEACE*

*CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 30 maj 2011 19:12

Idag blev det stan med Malin och lill bus Alva vi kollade på skor till tjejen och kollade runt på lite affärer , och när jag ska gå på toa så springer jag på Sandra Dufvenmark trevligt trevligt.


och ja nu sitter jag framför dumburken och dricker en kopp kaffe    älsklingen är hos sin mamma och hjälper henne med något  

katterna ligger och sussar så söt i soffan och ja den andra ligger säkert i sängen eller på sin filt på golvet .., blev att ta ut katterna en och en i koppel och försöka JA JAG SA FÖRSÖKA TA KORT, men det verkade vara rent ut sagt omöjligt hehe kanske fick någon bild som vart bra ska kolla igenom dem sen så jag kan lägga upp dem här på bloggen.... kanske hittar någon rolig film att ladda upp också *hihi*   


hörs lite senare 

*PEACE*

*CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 30 maj 2011 12:30

Yeeah solen skiner och det är knappt något moln på himlen  

Nu blir det en promenad in till stan med Malin och lillbus Alva   för att kolla på hår färg:) vem av oss som ska färga får ni reda på senare idag :P..


nää har inte tid med bloggen nu måste ju göra mig iordning.

*PEACE* 

Av Jenny Nilsson - 30 maj 2011 03:57

THIS ONE´S FOR YOUU <3   


I love you 1-day 
I love you 2-days 
I love you 3-days 
I love you 4-ever

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Du är min pojkvän och jag älskar dig,
Du är min pojkvän och jag saknar dig,
Du är min pojkvän jag finns här för dig,
Du är min pojkvän  du är den ända för mig,
Du är mitt allt, och du är mitt hjärta,
Jag älskar dig för att du är dig själv, och inte annorlunda som dom alla andra, så va dig själv,
Och då blir jag glad…

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Rosor är röda
Violer är blå
Jag älskar dig
och det kan ingen ändra på!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


VAD HÄRLIGT ATT SE SOLENS STRÅLAR SÅ HÄR KLOCKAN 04.30 <3


*PEACE AND GOOD NIGHT*

Av Jenny Nilsson - 30 maj 2011 01:34

  Pigg som en nötkärna  .

sitter och snackar med Matthias på msn alltid lika trevligt , han är nog den som hållt mig sällskap många nätter då jag ej kunnat sova    sen förra året ungefär den här månaden typ....


ser ut att vara full storm ute , tur att man kan sitta inne och gosa ner sig i sin sköna morgon rock och gosa med min galna katt Baloo    och se på film och hm äta lite onyttigt vet att det är sent men så får de vara ibland  ..


Nää nu blir det att kolla VODDLER och se om det finns någon bra film att kolla på...

 


*PEACE*

Av Jenny Nilsson - 30 maj 2011 01:02

Här kommer det två video klipp på när Baloo freaker loss på ett PÄRON.  JA NI HÖRDE RÄTT ETT PÄRON , HOPPAS BARA FILMERNA FUNNKAR...


 

*peace*
 

 

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards