Mjukisbyxan88

Alla inlägg under januari 2010

Av Jenny Nilsson - 31 januari 2010 23:02

Nu i JANUARI 2010 HAHA  Och imorgon ee det den 1 februari, gud nu får tiden ta och stanna upp den går för fort fram snart ee det väl jul igen haha........ sitter just nu här framför dumburken och kan åter igen inte sova för 3 natten i rad älsklingen sover som  en stock, måste va nått fel på mig borde ju kunna sova eftersom jag ee i älsklingens armar  men men...

 

jag ee fortfarande sjuk skit tråkigt :(  så nu i natt blir det att redigera bilder och spela diddy kong racing på datorn kul kul blir väl sängen imorgon bitti kan jag tänka mig ,....

 

ha de gött

PÖSS PÖSS *CARPE DIEM*

         MISS MY KITTY KATTS:(<3 forever

 

  

Av Jenny Nilsson - 30 januari 2010 11:15

Jaaa då va det lördag igen då och jag ee genomförskyld och har feber hmm  

fast jag ee ändå med älsklingen till jobbet eller ja han börja  åtta och jag kom till halv elva sov lite längre hihih   mitt fäste till avgasröret har lossnat aaa så får köra försiktigt nu men men måste fixa det någon dag:(

nu ska vi gå över till ishallen chs e om älsklingens brorsbarn spelar hockey:)

 

ha de gött PÖSS PÖSS *CARPE DIEM*

  

Av Jenny Nilsson - 29 januari 2010 19:42

sitter just nu och spelar poker, åå dumma idiot hade högre kåk:( men än ee jag inte ute:)



Av Jenny Nilsson - 29 januari 2010 19:23

KAN BARA SKRIVA EN SAK         SJUUUUUUUUUK

 

    

PÖSS PÖSS/ JENNY

Av Jenny Nilsson - 28 januari 2010 12:26

Jaaa som ni säkert redan har sett så har det kommit väldigt mkt snö inatt härligt  

 

nu så har håret torkat  , sitter och kollar på en film på tv GIRL IN THE PARK den börja precis vet inte vad det ee för något får väl se om den ee bra elller inte, sitter och väntar på att älsklingen ska sluta för vi ska åka till östhammar och kolla efter skidor till han   , nää nu blir det att redigera lite bilder på photoshop lära sig lite mer kanske hahah

 

ha de gött

 

PÖSS PÖSS *CARPE DIEM*

  

Av Jenny Nilsson - 28 januari 2010 09:49

 

Jaaa idag ee det den 28 januari gud vad fort tiden går  kl ee 09.51 ..

och jag har varit uppe sedan halv sju imorseSÖMNLÖS NATT I GIMO  

 

 

Kunde inte somna efter när älsklingen gick till jobbet heller så jag klädde på mig och gick ut och gick i ca 1,5 timme , duschade när jag kom in och nu ska jag ner och äta frukost.

 

så ha de gött

PÖSS PÖSS *CARPE DIEM*

    

Av Jenny Nilsson - 27 januari 2010 11:48

HAHA va ju svinlätt att hitta till gimo ju  stannade en gång och det var i FLEN  körde inte fel en ända gång härligt:)

 

åkte vid 11, kom fram vid 15.40 körde ju lagligt hela vägen så klart  såg bara en polis, ingen olycka....

 

just nu så tittar jag på tv det ee ju snöstorm ute ju  tur man åkte igår:)

 

fortfarande BLOGGTORKA

se om jag kommer på något sen

 

 

PÖSS PÖSS

 

*CARPE DIEM*

 

 

  

 

 

 

 

 

Av Jenny Nilsson - 25 januari 2010 21:40

 

Jaa men då har man packat klart alla kläder och så då  blir det bara att packa bilen imorgon bitti blir nog att åka vid typ 9 , 10 tiden typ så man kommer upp innan det blir mörkt:=) blir att åka via katrineholm och västerås   och hoppas på det bästa att ingenting händer :)  även att jag kör bra så kan det ju finnas såna som inte gör det ute på vägarna:) hoppas på fint väder också....

nu blir det att ta en varm dusch sedan så blir det att se på dallas det sista avsnittet som går att köpa för tillfället    


SEDAN BLIR DET SÄGEN ELLER HUR , HAHAHA,


bloggar nog innan jag åker imorgon också och så blir det ett inlägg om hur resan gick också  


PÖSS PÖSS *CARPE DIEM*

  

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards