Mjukisbyxan88

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jenny Nilsson - 28 oktober 2011 10:42

Tänk  om dem kunde göra något bra någon gång????? ser förjävligt ut på bloggen nu .

tycker man borde få välja storlek istället ??? för dem som ex inte har ps och kan göra bilden större i pixlar utan att den pixlar iväg ....  gör om till gamla vrf ska allt förändras hela tiden kan de aldrig få vara som de varit????



aja iallafall de är fredag igen och jag är sjukskriven till och med idag , men är jag friskare ? nää hostar och är förskyld fortfarande men men .. på måndag måste de bli jobbet har inte råda att vara hemma mer   

på måndag blir de inskrivning hos barnmorskan , så måste ändå vara ledig ett par timmar då...


men men just nu sitter jag och kollar på sjunde himlen och ska betala alla jävla tråkiga räkningar :/ väntar bara på att älsklingen ska ringa och säga att pengarna är över haha hann inte ens skriva klart så ringde han och sa att allt var klart <3<3


så ni blir det att betala alla räkningar sen är vi båda nollade på kontona *yeaaah*...


*Peace* 

Av Jenny Nilsson - 26 oktober 2011 01:08

Satt uppe såhär sent  märker redan nu att jag inte har saknat de , men inatt går de bara inte att somna tack vare den förbannade hostan :/ gör ont i både lungor ,bröst och rygg dock har väl graviditet en liten del i det hela med men inte allt  


och så klart också att man blir hungrig samtidigt , käka ju vid halv 5 så kanske inte är så konstigt :/ så nu fick det bli varm oboy och knäcke mackor med ost , majonäs och kaviar *haha* gott gott  .

älsklingen ligger och försöker sova då han ska upp klockan 06.00 för att åka till "skolan" eller vad de nu är han är på hehe och cosmos och baloo gör allt för att han inte ska sova eller för att jag ska kunna ta de lugnt utan får springa å tjata på dem att dem ska vara tysta   *hmm* blir att se på baksmällan 2 och på cars 2 inatt tror jag  .


och så har vi ju den här krabaten i magen med som tydligen springer ett marathon eller någe sånt *hehe*.


nää nu ska jag se på filmen men ha de bäst så kanske vi hörs imorgon eller ja senare idag när jag har varit hos vårdcentralen och fått samma diagnos som sist " virus & hostmedicin" typ de ända dem kan säga nu för tiden tycker jag .. aja får se vad dem säger imorgon..


ha de gött *PEACE*      

Av Jenny Nilsson - 25 oktober 2011 10:47

Jaa känns precis som att det skulle vara söndag men det är väl för att jag har legat i sängen mesta dels av dagarna sen i torsdags   tog bisolvon igår och det gjorde hostan och förskyldningen bara värre , kräktes upp allt jag åt igår tyvärr :/ så ja imorse fick de bli havregrynsgröt och clementiner   hoppas den lille också gillar clementin  hehe ..

älsklingen ligger i sängen och har med ont i halsen och börjar bli förskyld , han har väl inte heller fått sova så mkt i natt eftersom jag legat och hostat hela tiden  ..


Just nu sitter jag och cosmos och tittar på sjunde himlen <3<3 men funderar på att krypa ner i sängen igen och försöka sova ett par timmar ... 


så ja vi hörs väl senare då kommer de lite bilder på kläder ...

*PEACE*    

Av Jenny Nilsson - 24 oktober 2011 13:53

hoppas dock att man kunde få välja mellan hur stor header man vill istället för att för värra det för alla som inte vill ha större...



NEGATIVT .. ILLA OM INTE DETTA ÄNDRAS SÅ BYTTER JAG BLOGGSIDA.....


Av Jenny Nilsson - 23 oktober 2011 12:32

Som aldrig aldrig vill släppa tydligen   och så skriver min kusin på fejjan att hon var med förskyld under sin graviditet i över 2,5 månad den släppte 3 dagar efter förlossningen *glädje dödare* hehe*


just nu ligger jag i sängen med datorn i knät och två katter som är helt utslagna i sängen hehe men de är dem inte så länge till för dem ska med ner till mamma och pappa och springa av sig lite så kanske en viss liten cosmos  kan vara tyst på nätterna och inte riva på garderoben  men men de tror jag ju vad jag vill om  


nää nu ska jag klä mig måste ha lite friks luft nu när ängtligen solen tittar fram , så ja vi hörs kanske senare ...

  


*Peace*  

Av Jenny Nilsson - 22 oktober 2011 21:17

fick av mamma & pappa idag <3<3

   Nalle Puh Påslakan sett plus underlakan till sängen <3   snygga gröna och bruna bodysar och byxor <3 mest för att jag gillar den färgen misstänker jag hehe..   här är ett start sett typ , filt, mössa, bodys, byxor och en pyjamas just de haklapp med hehe <33   och så slutligen en fleece overall med en vit mössa till <3<3<3<3<3<3<3


och här kommer de lite kläder som vi själva har köpt  

   3 bodysar som de står i love mum och i love dad på , en plychdress och så 2 pyjamasar <3<3 

jättesöta kläder eller hur *hihi*


här kommer även bilder på den vagnen vi vill ha <3

 

både ligg & sittvagn i samma en crescent för ca 6800 kr erkänn snygg??

snyggare i verkligenheten dock <3<3<3


nää nu sk jag se polisskolan 3 <3

*PEACE* 

Av Jenny Nilsson - 21 oktober 2011 21:13

Åh så hamna man själv i soffan för 2 fredagen i rad  älsklingen sover eftersom han har ont i huvudet säger han * höööör allt hur du snarkar * hehe. cosmos sover och baloo sover hmm vad gör då jag?  jo sitter och flummar framför fejjan och bloggen plus tv:n och äter godis och pringles *mums* och så ekfatlagrad julmust med  


får bli 2 1/2 men kl 21.30 då ingen annan är social :/

 


hörs senare


*peace* 

Av Jenny Nilsson - 20 oktober 2011 11:10

Idag blev det ingen lång dag på jobbet   jätteont i halsen och feber och förskyldning tyckte inte mina arbetskamrater att man skulle jobba med så ja dem skicka hem mig *hehe* , sa ju det att jag är inte dödssjuk jag kan jobba men de fick jag inte ... så ja nu sitter jag här framför dumburken i pyjmaas och teddyfilt   ..


ganska skönt att vara själv ibland , men saknar ändå min älskling :/ <3

katterna har nog krypit ner i sängen vilket jag också tänkte göra ett tag tror jag  och bara ta det lugnt , kanske se en film eller något ? nää orkar inte hehe , åh hungrig är jag med men kan knappt ssvälja så ja får väl vara hungrig då :/-...


nää bloggen vi hörs senare för nu orkar jag inte sitta här längre

snart kommer den efterlängtade SNÖN <3<3  

*peace*  

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards