Mjukisbyxan88

Alla inlägg under december 2009

Av Jenny Nilsson - 31 december 2009 14:25

ja men idag e det nyår då vad härligt , blir att fira nyår med svärmor och svärfar för att kennth har tjour eller hur det stavas, ... blir säkert bra... det ee full snö storm här uppe jätte härligt ... nästa år hoppas jag blir ett bätre år, inga sjukdomar, inga visdomständer som måste opereras ut , ja helt enkelt vill vi ha ett friskt ÅR...



GOTT NYTT ÅR

 

 

HA DE BRA*CARPE DIEM*

 

 

  

Av Jenny Nilsson - 26 december 2009 21:03

        

Av Jenny Nilsson - 26 december 2009 20:42

Jaa det beror precis på hur man ser på det, alltid samma tjat och gnäll om maten varje år och just om prinskorven hahah vi vet exakt vem som säger vad det ee så typiskt , ... men men dagen började med att vi åkte till johan och therese ,liam oc kevin och åt gröt och skinksmörgås jätte gott va det , sedan åkte vi hem vid typ 12 för att laga färdigt maten till kl 13 .00 för då skulle jocke med familj komma , sedan vart det ut gång till pulka backen efter det blev det kalla anka , och jaa efter det vad hände då??? ja då skulle jennifer och jag byta om till tomte och tomtenisse för att vara tomte hos grannen och det gick jätte bra tills jag kom innan för dörren höll på att svimma i den där masken så jag var  tvungen att springa ut så jennifer fick dela ut julklapparna sen hade jag haft ont i huvudet hela dagen med p.g.a allt jävla tjat , efter när vi gjort det skulle vi hem till oss och dela ut julklapparna till dem småbarnen heheh , för vi öppna våra paket kl 8 i lugn och ro, jag fick en massa bra att ha saker till köket typ , lite kläder, godis, mössa , vantar, halsduk, plus att jag ska köpa en egen julklapp snart en ny mobil:) kanske om hon har den kvar:) just det fick min efterlängtade mixer av svärmor och svärfar snorgrön från obh  nordica, ...

 

just nu idag annandagen så har jag inte gjort allt för mkt har sett wallanders nya skytten skit bra film va det, sedan blev det att leka med busfröna som kom och hälsa på ,sedan kom johanna och thorbjörn för attåka stjärtlapp så himla roligt det kommer komma  bilder från det imorgon eller senare ikväll får se om jag orkar:)  

 

Nu kommer det lite bilder från julafton:)

haha gör det inte alls kanske skulle ladda upp dem på bloggen först ,

just det kom på en sak till jag råka trycka fel på kameran så alla bilder som fanns på den bara försvannn buhuuuuuu:( kommer upp bilder imorgon

Av Jenny Nilsson - 24 december 2009 00:52

Jaa då va det julafton igen då;) bästa tiden på året eller vad säger ni?? man får äta hur mkt man vil av både mat och godis plus att man får åka skridskor det ee inte ofta hahaha....

och självklart så får man se på kalle anka kl 15.00 efter det så blir det självklart julklapps utdelning ifrån våran osynliga tomte hahah, och efter det blir det att klä om till tomte, för grannen ville att jag skulle va det hos dem mellan halv fem , fem..... ust det glömde säga att vi ska först va hos johan med familj en stund på morgonen och äta gröt och skinksmörgås mums .... och just nu så jaa sitter man och slår in julklappar för fullt jobbigt hahah men det ee roligt på samma gång... efter julhelgen nån gång så kommer det komma upp mkt fina julbilder hoppas jag....



NU HOPPAS JAG ATT ALLA HAR EN RIKTIGT BRA JUUUUUUUUUUL, FÖR DET TÄNKER JAG HA :)  

 

   * CARPE DIEM*

 

           MERRY CHRISTMAS

Av Jenny Nilsson - 20 december 2009 19:58

  ja jag börjar med den 16/12 jag kugga både prov och uppkörning:( men men det ee baara pått igen , sen annars har jag väl typ jobbat ,

nu orkar jag inte skriva mer .. kommer mer sen kanske.


puss puss * CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 13 december 2009 21:34

Jaa ERIK vann idol 2009 helt rätt.... ja idag ee det söndag och jag har varit ledig, ledig imorgon också aa, fast har körlektion vid halv elva.  idag har jag julstädat satt upp en massa skit som snart ska ner igen boring fast det blir ju fint  


nee nu ska jag äta glass och se på varuhuset, ha de gött

Pöss pöss *CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 11 december 2009 14:41

Jaaa då va dt fredag igen då.... och jag ska snart börja jobba , med julbord kul kul, jobba med det igår också , kommer lite bilder nu från november , december.

just det och jag tog ett bad imorse skönt skönt..


  

jätte skönt med ett varmt bad när man vaknar  

                   

Thomas ena chefen:)                 MIN julbordsnisse :)


                     

         Sara & Jag                                  JAG nyklippt


                 

Mina nya tofflor:)                                           Nisse min andra chef :) och ja han flumar där...



               

Dem här bilderna ee från förra året nere i kvarnvik på sjön när vi åkte skridskor, hoppas det går i år med fast då blir dt matsäck ockcå, älskar att åka skridskor....


ja men n måste jag göra mig iordning måste åka nu med:)


HA DE GÖTT PÖSS PÖSS *CARPE DIEM*


Av Jenny Nilsson - 7 december 2009 22:34

Japp idag va  dagen då syrran fick sitt körkort, bra gjort, nu fattas dt bara att jag ska klara det också...... hade i alla fall skit roligt på körletionen idag , samuel e ju helt flum ( rolig)... nee nu ska jag ta och sova lite eller nej det ska jag ju inte för jag ska se på varuhuset med mamma... imorgon bitti komemr det upp lite bilder från vad jag handla i stan idag, hitta som vanligt bara julklappar till tjejerna.... men men


  

HA DE GÖTT PÖSS PÖSS *CARPE DIEN*

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards