Mjukisbyxan88

Alla inlägg under oktober 2009

Av Jenny Nilsson - 31 oktober 2009 23:54

måste ju säga god natt här också:)

eller ja typ blir att  lira poker nu va typ 3 veckor sen  men tänkte testa se om turen vänt:)annars ger jag fan i att spelaSkrattande....


PÖSS PÖÖSS * CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 31 oktober 2009 21:39

jaa dagen började med att jag vakna och kom på att jag var tvungen att gå till jobbet för mopped helveten gick sönder när jag skulle åka hem från jobbet igår kväll,... började jobba vid 9 sluta halv sju typ,,  när jag kom hem så åt jag lite mat gott gott va det , sen så blev det att kolla lite på internet sen duschen och ja nu ska jag se dallas med mamma hahaha sen efter 12 blire poker på svenska spel heter PoKeRjEnNy DÄR :p

pratade nyss med älsklingen i telefon han satt och åt popcorn och retades jag glömde köpa popcorn när jag va på ica och handlade heheh, men men ha de gött


PÖSS PÖSS * CARPE DIEM*


Av Jenny Nilsson - 30 oktober 2009 12:37

pratar med älsklingen i telefon nu.....

sen blir det jobb , sen sova hahha

Av Jenny Nilsson - 29 oktober 2009 19:26

jaa som jag skrev i förra inläget så har jag varit i stan idag med emelie och letat efter en ny mobil min ingen vinst denna gång... men men hittar nog nån snart.....just nu sitter jag här vid den dumma burken igen hahah ska kankse läsa lite teori hålla uppe den tills man ska skriva prov :P... blir nog att ta en varm dusch också, sen se dallas med mamma       ha de gött


PUSS PUSS *CARPE DIEM*


Av Jenny Nilsson - 29 oktober 2009 11:07

   och jag ee ledig det ee ju ett under:) nu snart ska jag åka till stan kolla efter en ny mobil för den jag har nu dampar sig hela tiden så måste ha en nyOskyldig sen ska jag hälsa på emelie och karin på DET LILLA KÖKET..... sen så ska jag och emelie gå  och fika tror jag hehe men men det märks... nu koommer det lite bilder.....

 

 

bilderna får tala för sig själva.....

 

            Lycka till imorgon nu på hsm3 på sagateatern  

mamma får väl avsluta detta inlägg då för nu måste jag klä på mig innan jag ska åka med bussen.......

 

puss puss *CARPE DIEM*

 

  

Av Jenny Nilsson - 28 oktober 2009 21:14

ja idag har man jobbat sen åtta i morse kom hem för någon timme sen, sitter just nu och äter potatissallad och kotlett gott gott när man ee hungrig.. jaa imorgon ee man ledig skulle haft körlektion men den vart inställd för att läraren va sjuk så måste ändå åka till stan kolla på en ny mobil sen till gå till det lilla köket hälsa på karin och emelie.... nu ikväll blir det att se film eller varuhuset med mamma ha de gött


puss puss *CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 26 oktober 2009 19:43

jaa som sagt det går inget vidare blir ju aldrig nöjd hahah:) men nån gågn så kanske får ordning på den får vi hoppas.. ligger i sängen och väntar på att j o r ska åka hem ,,, idag har man haft körlektion i stan gick bra tyckte jag:)


puss puss * CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 25 oktober 2009 16:01

jaa idag hade jag lite sovmorgon vakna typ vid tio när syrran ringde och väckte mig, sen började jag städa mitt rum ,betala räkningar, följde med syrran och thorbjörn och kolla på ett hus , och nu snart så ska jag ut och övningsköra med thorbjörn, efter det har jag inte en annaning om vad jag ska göra , blir att se på film redigera.  



patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards