Mjukisbyxan88

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Jenny Nilsson - 3 februari 2010 21:05

just nu så har jag redigerat lite bilder medans killen kollar på hockey hihi plus så kollar jag på tv :)  det ee fortfarande fullstorm ute  så håll i hatten gott folk:)


bildern:)

  

jaa precis det kan ingen hahaha :)

    

la till en liten bild på den översta:)    

här ee min lilla gullunge :) what happens with me when you die:(

nu ska vi inte tänka på det nu ....


nu ska jag se på film med älsklingen tror vi skulle se sagan om ringen , ee inte hundra procentig på dem filmerna men men får se hur dem ee va ett bra tag sen man såg dem   kan lika gärna säga god natt nu för sen kommer jag inte orka skriva igen haha


så SOV SÖTT OCH VAKNA TORRT:)

PÖSS PÖSS *CARPE DIEM* / JENNY

  

Av Jenny Nilsson - 3 februari 2010 15:01

vad ska man göra idag då??

just nu vet jag inte vad jag ska hittta på:)

snart kommer väl älsklingen hoppas jag:)

Av Jenny Nilsson - 3 februari 2010 13:01

nu blir det att se på disney channel och dricka loka och äta frukt  snart börjar lilo och stitch hihi hihi han ee så söt:O)

när jag kommer hem från älsklingen måste jag ta och ägna lite tid till mina vänner som jag typ kanske glömnt bort lite:( får be om ursäkt för det:(.....

gott med KIWI

PÖSS PÖSS/ JENNY

 

Av Jenny Nilsson - 3 februari 2010 12:57

ja nu har jag pratat med tant( mamma) alltså hahha

Av Jenny Nilsson - 3 februari 2010 12:00

kan tant lägga på luren så man kan komma fram någon gång åååå försökt och ringt sedan halv elva, hon har säkert inte tryckt av telefonen ååååå ska försöka igen

Av Jenny Nilsson - 3 februari 2010 11:33

  9 DAGAR KVAR  TILL OS

 

Ja ni idag får man verkligen hålla i hatten om man ska gå ut ,för idag blåser man ju nästan iväg sj ju  idag har man spelat poker gick sådär, vart nere och handlat frukt och kokbok på ica den som kommer varje onsdag hihihi

idag va det BAKA TILL BRUNCH:) JA OKEJ jag köpte en dricka också haha, ska

väl ta och ringa hem och gratta mamma och pappa på deras bröllops dag   

betala räkningar , och ringa till den där kärringen på ams som ee dum i huvudet aja får väl se hur det går då... skriver mer sen ha de gött

PÖSS PÖSS *CARPE DIEM* /JENNY

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards