Mjukisbyxan88

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Jenny Nilsson - 8 februari 2010 22:53

ja hihi vart visst ett inlägg till mohahahar precis fixar TOPPBILDEN TILL MALINS BLOGG

SÅ HÄR BLEV DEN

ALLA KOLLA www.malin1988.bloggplatsen.se... hoppas hon får några läsare till:=)


nu blir dt sängen


Av Jenny Nilsson - 8 februari 2010 21:23

JA men då har man sett alla sagan om ringen filmerna " jävligt bra filmer " , va imot såna filmer med svärd och sånt förrut men har börjat gilla dem:)  och kvällen fortsätter ännu bättre än dagen eller inte ,svin ont i huvudet och världens magvärk      ska äta choklad nu mums:) twix blirre:) och sprite:)  ¨

nee nu får ni ha en fortsatt bra kväll för  nu ska jag nog sova ha de gött

PÖSS PÖSS *CARPE DIEM*

  

Av Jenny Nilsson - 8 februari 2010 16:45

guud min arbetsgivare ringde upp mig och fråga varför jag inte kunde komma på mötet och hon förstog varför haha.) sen fråga jag henne om jag fick skriva in mig på arbetsförmedlingen här i gimo och det fick jag även att jag inte bor här ,hon säger i mot säg sj ju förrut va man ju tvungen att bo där man skrev in sig hon ee ju knäpp ju:):(

aja så imorgon bär det av till arbetsförmedlingen i gimo hahah se hur dem ee här uppe,


NU SKA VI SPELA  SUPER MARIO BROS PÅ WII det nya wihi skit kul ee det..


PÖSS PÖSS

CARPE DIEM

Av Jenny Nilsson - 8 februari 2010 14:20

  Jaa då va det måndag igen och 4 dagar kvar till OS...  

skulle ringa arbetsförmedlingen och avboka mitt möte imorgon men icke sa nicke du ee plaserad i kö du ee plats 47 i kön ca 13 minuters väntetid ,nää aldrig att dem ska få ta 13 minuter av mitt liv för att sitta i deras jävla cp kö never  ..

Har världens huvudvärk idag inte det minsta roligt  som ni ser så har jag också lagt ner 10 minuter på att fixa en ny toppbild till bloggen vet inte riktigt den andra ee den bästa jag gjort så blir nog att växla mellan dem två ett tag:)

 

 

sitter just nu och pratar med jennifer på msn,kollar på disney cahnnel, kollar efter jobb, ska skicka mail till min arbetsgivare snart hahaa........

 

Nää nu kommer det lite mer bilder från igår enjoy:)

      

HAHA nötterna som har hand om gimo badet har inte ens plockat upp bryggorna eller flotten för vintern vilka nötter förstöra en sån fin badplats  

  

HA DE GÖTT SÅ HÖRS VI

*CARPE DIEM*

MJUKISBYXAN88

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards