Mjukisbyxan88

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Jenny Nilsson - 9 februari 2010 18:39

JA som ni ser så har jag ändrat lite på bloggen bytt färg och så rätt så cool blev den nu om jag får säga min menning  passar ju rätt så bra med blå färg i detta väder hihih.....

  3 DAGAR KVAR TILL OS  

Och så kommer os närmare och närmare för varje dag som går jippi:)

  

Just nu så sitter jag och ja inte gör allt för mycket har ont i huvudet ,och magen idag med tyvärr inge kul alls det här  

sitter och tittar på disney channel haha det ee skit bra hahaha, idag har jag inte gjort nått alls vart och handlat, lagat mat tills älsklingen kom hem blev TACOS mums men det största problemet med att äta tacos är att man alltid äter för mkt så man blir proppmätt och inte orkar göra något efter hahah:) efter att vi käkat la vi oss och skulle läsa OS BIBELN men då kom jag på att jag va tvungen att posta brevet till alfa kassan så man kan få någon ersättning någon gång men det lär väl att dröja TYVÄRRRRRR:(, tanka även bilen samtidigt på OK:)¨och nu så gör jag inget hahah men ni ha de bra skriver säkert mer senare ikväll

PÖSS PÖSS

*CARPE DIEM*

  

 

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards