Mjukisbyxan88

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Jenny Nilsson - 10 februari 2010 22:10

Tiden den bara rinner iväg , tyckte det va fredag nyss imorgon ee det torsdag igen :( e det bara jag som upplever det som att vi lever på snabbspolning just nu känns det som att det ee menat att allt ska hända innan 2012 ,då jorden har sin undergång 2012 den 23 december  

 

Som ni alla ser så kunde jag inte sova idag heller:( det måste va fullmåne ute , ee det de???? kan va därför i så fall......... vad ska man göra i natt då ???? jo jag vet dem flesta normala personerna dem sover vääl men INTE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG  

vill ju sova varför kan inte jag få sova ut nån dag:(

 

aja ha de gött

PÖSS PÖSS

*CARPE DIEM*

HOPPAS INTE PÅ EN TILL SÖMNLÖS NATT I GIMO:(

  

MAYBY YOU IS THE PROBLEME?? MAYBY I MISS YOU  TO MUCH TO SLEEP, I DON`T KNOW???

låter knäppt det ee ju bara en katt , JA FÖR ER KANSKE , men för mig ee hon mer än bara en KATT, ni förstår inte så tänker inte förklara heller,

/ JENNY `= MJUKISBYXAN88

Av Jenny Nilsson - 10 februari 2010 19:52

GOD NATT SOV  GOTT , JAA JAG VET ATT KL BARA EE BARNET MEN FAAN ORKAR INTE MER  MÅSTE SOVA NÅN GÅNG OCKSÅ  

JUST NU SÅ KÄNNS ALLT POINTLESS.

HA DE FÅR SE OM VI SYNS IMORGON

PÖSS PÖSS

Av Jenny Nilsson - 10 februari 2010 10:58

Jaa men det ee väl lagom att sova 2 timmar eller vad säger ni??

ja som ni ser så har jag redan gjort 6 inlägg inatt med lite stjyst musika:)

idag blir det nog inte mycket gjort,  ska i allafall börja med att äta frukost hihi  sen kanske man tar ett trännings pass och sedan duschen men får se hahah kanske blir en lat dag idag med mohaha. det vill säga med frukost ,dusch ,bloggande,väntande, se film haha ja typ hahah ee så jääävla piss trött så det finns inte ord för det ....

men ha de gött kanske bloggar igen sen får se:)

PÖSS PÖSS

*CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 10 februari 2010 04:35

haha BABBEN LARSSON ALLTSÅ:)

Av Jenny Nilsson - 10 februari 2010 04:27

jaaa ni kl ee halv fem på morgonen va ska man sova nu för??? värsta natten på länge va länge sen man inte kunde sova :beck filmen va helt okej:)

sitter ju nu och lyssnar på lite chipmunks låtar hahah mys  

FUNKYTOWN HAHAH

ne eska sova nu tror jag kan ju sova länge om jag vill det:)


Av Jenny Nilsson - 10 februari 2010 02:08

  DESSA KILLAR EE BARA FÖR SKÖNA   

THE CHIPMUNKS

Av Jenny Nilsson - 10 februari 2010 01:51

JA DEN LÅTEN JAG LA IN NYSS EE JÄVLIGT BRA  SJUKT DUKTIG EE HAN , HAN SPELAR TTYP ALLA INSTRUMENT,KAN DANSA JA KAN ALLT:)

men nu kommer det balandat:)

  I GUESS I NEED YOU BABY  

NÄÄ nu blirre BECK :)

SOV GOTT NI SOM KAN SOVA HA DE

PÖSS PÖSS

*CARPE DIEM*

  2 DAGAR KVAR TILL OS  


Av Jenny Nilsson - 10 februari 2010 01:43

Ännu en sömnlös natt i Gimo:(   så satte mig vid datorn igen blir att titta på becks nya film I STORMENS ÖGA:), just nu sitter jag och lyssnar på JUSTIN BIEBER PÅ YOUTUBE.

JA FÅR SE OM LÅTEN FUNKAR:)

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards