Mjukisbyxan88

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Jenny Nilsson - 18 februari 2010 19:42

ja idag ee det torsdag igen och jag sitter just nu och lyssnar på justin bieber med BABY OOOH ..... Fast en mix av den skit bra ee den   och ja sjklart så tittar man ju på svenskarna på skidskytten plus anja pärsson , att anja ens åker idag efter den kraschen igår rikitgt tufft gjort  hon kunde ju dött ju::::(

imorgon blir det att följa med älsklingen till jobbet och gymma och simma sen kanske jag stannar kvar tills han ee kvar men får de hur trött jag blir efter träningen  

sitter även här vid datorn och letar efter jobb som n tok men utan resultat för tillfället BUHUUUUUUUUUUU  

nu börjar jag bli hungrig igen buhu pådt också.

inatt blir det att sova vanlig tid för min del eftersom jag ska med älsklingen till jobbet vid halv sju:)

börjar bli trött redan nu ju huvudet dunkar som faan ,kan bero på att jag bara har ätit lunch idag haha så ska  äta nått nu ha de gött

PÖSS PÖSS

*CARPE DIEM*

  

VINTERHÄLSNINGAR FRÅN GIMO DET SNÖAR EN MASSA IGEN :) I LOVE IT ,BUT I WANT SUMMER NOW...

Av Jenny Nilsson - 18 februari 2010 05:39

JAAA jag säger god natt så  här kl 05.40 ´på morgonen hahaha sverige spela ju två matcher:) damerna förlora med 13-1 jaa kanada ee bra helt enkelt:) killarna spela bättre i mot tyskland 2-0 men tyvärr inga poäng för oss i dreamteam :(  fått hem lite bra låtar i natt också hihihi.... kollar på curling nu det ser bra ut för sverige dem vunnit alla matcher än så länge;`)

nu ska jag busa med älsko för han har somnat hahah han ska sitta uppe och se matchen  som börjar 18.05 men jag orkaar faktiskt inte se mer på tv så blir sängen:)

bloggar sen ha det göttt

PÖSS PÖSS

*CARPE DIEM*



patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards