Mjukisbyxan88

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Jenny Nilsson - 21 februari 2010 16:39

Söndag igen då hihi kul kul kollar just nu på motorcrossed:) skit bra film ee det, vi har vart ute och pulsat i snön kommit en del under kvällen och natten... kommer skriva sen-..

Av Jenny Nilsson - 21 februari 2010 02:39

Jaa som  säkert alla vet så ee det snöstorm i hela landet  plus ca 15 minus i allafall här uppe i GIMO.... sitter just nu i soffan och kollar på sötbollen som har somnat i soffan han som skulle se OS hahah..... jag sj känner för att gå upp lägga mig i sängen och verkligen sova för en gångs skull, skulle va skönt, helt slut i kroppen som ni såg i förra inlägget så har man varit  aktiv hela dagen inte en sekund vila hehe jaa okej vi spela hänga gubbe på hans jobb hahah kul kul....  jaa senare när man vaknar blir det att ta en promenad eller kanske åka skidor eller skridskor vem vet hihi beror på hur kallt det ee annars blir det träning inne hahah .. 2 dagar i rad på gymmet så då måste man fortsätta att va duktigt , ja visst det va lördag igår så det blev plankstek till middag gott gott , lite godis på kvällen men nu i veckan blir det minnsan inget godis bara frukt och tuggummi , blir att komma igång med tränningen nu för annars blir man ju rund som en fotboll hahahahahaahhahahahahahahhahahahahah eller blir jag ee   

dt´ee helt sjukt det ee bara 7 dagar kvar av denna månad sen är det MARS FY VAD FORT DET GÅR SNART EE VÄL SNÖN BORTA OCKSÅ MOHAHA......

 

JA jag har i allafall varit hos älsklingen sen den 26 januari härligt hihi , håller på att leta jobb här uppe men just nu utan resultat får se hur det går på ams mötet den 1 mars, blir att va här uppe till kanske 17- 18 -vi säger den 20 MARS   för den 16 mars firar vi ju 3 år :)..

sen måste jag nog hem och gosa ihjäl katterna , dem saknar mig jätte mkt dem ee inte ens i mitt rum när jag inte sover i min säng om natten stackare  jaa det e eklart jag SAKNAR DEM SOM EN TOK ,  ÄLSKLING MÅSTE DU VA ALLERGISK ??? OM JAG FICK ÖNSKA MIG EN SAK PRECIS VAD JAG VILLE SÅ SKULLE JAG ÖNSKA ATT ALL DIN ALLERGI FÖRSVANN , SÅ JAG KUNDE TA MED MIG MINA SÖTNOSAR HIT UPP MIN SÖTNOS ALLAFALL ,...... MEN DEN ÖNSKAN GÅR VÄL INTE I UPPFYLLELSE NEE DÅ INTE NÄR DET EE JAG SOM ÖNSKAR INTE...........men men det får man leva med , kommer bli att åka hem rätt ofta då om det skulle bli så att man kanske råka flytta till TOMAS <3 ...

OJ OJ OJ OJ OJ OJ OJ VILKET LÅNGT INLÄGG DET BLEV HOPPSAN SA IDAG HADE VI MINNSAN INGEN BLOGGTORKA INTE HAHAH, KOMMER DET EN BILD NI SETT FÖRRUT MEN SAKNAR DIG SÅ MKT SÅ MÅSTE LÄGGA UT DEN  

 

ANNARS GOTT FOLK SÅ FÅR NI HA DET SUPER BRA TILLS VI SYNS IGEN HAHA..

PÖSS PÖSS

*CARPE DIEM*

  

HIHI JAG I SNÖN:) HÄRLIGT

  SÖTNOS DEN UNDERBARASTE NÄST EFTER ÄLSKLINGEN DÅ <3 YOU   HAHA JA DENNA BILD SATT JAG BARA OCH LEKTE MED FÖR ATT KOLLA LITE OLIKA FUNKTIONER PÅ PS HAHAH JA INTE SÅ BRA .

  

JAA SOM SAGT YOU AND YOU AND YOU WILL ALWAYS BE IN MY HEART WHEREVER YOU ARE <3  WHEREVER YOU GO I´LL BE RAIGHT HERE WAITING FOR YOU<3 ( JAJA JAG VET KAN INTE ENGELSKA MEN DET LÄTT RÄTT TROR JAG KOMMENTERA ANNARS HAHA.

EN STOR DATAPUSS FRÅN MIG  / MJUKISBYXAN88

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards