Mjukisbyxan88

Alla inlägg under februari 2010

Av Jenny Nilsson - 17 februari 2010 17:38

idag så vakna man kl 3 hahah va svin trött behövde sova  

HOPPAS PÅ MINST 3 MEDALJER TILL IDAG:)  dt fixar ni HANNA , EMIL, OCH ANJA:)

blir att lira 2 turneringar samtidigt på svenska spel skalpen kl 19.00 och sprinten kl 19.15  

blir kanske att ta en promenad ikväll också kanske sen i helgen blir det att träna på gymet när älsklingen ska jobba plus simmma också   fast ska hjälpa han att städa också hihi.

nee men nu ska jag kolla på tv

ha de gött

PÖSSPÖSS

*CARPE DIEM*

  

 

Av Jenny Nilsson - 16 februari 2010 23:48

  JAAAAAAA ANDRA OS GULDET  

HÄRLIGT ÅKT AV BJÖRN FERRRRRRRY

 

nu blir det att lira lite poker hihi hoppas man kan vinna lite denna gång mohaha. har svin ont i huvudet idag  

HA DET GÖTT

BLIR POPCORN NU GOTT

*CARPE DIEM*

Av Jenny Nilsson - 16 februari 2010 19:02

Jaa idag e det den 16 och älsklingens och min månadsdag:)  nästa månad deb 16 firar vi 3 år tillsammans och ett år som FÖRLOVADE:=) hihi

det ee ju  även fettistisdagen idag alltså SEMLA DAGEN, De bllev faktiskt en semla haha gott gott men inte den äckliga mandelmassan dem har i   

just nu så tittar jag på curling herrarna sverige- england:) och dricker POWERKING HIHIHI sen tror jag det va  skidor:) sen snowboardcross, sedan hockey det måste man ju kolla på nu när man gjort ett dream team:=)

men bloggar sen igen ha de gött

PÖSS PÖSS

*carpe diem*

 

Av Jenny Nilsson - 15 februari 2010 21:01

 

Va ett tag sen man va inne här nu för internet på min bärbara dator DAMPAR DIG  

  men jag har en glad nyhet KALLA TOG OS GULD OS GULD WIHI  

sitter här och kollar på SNOWBOARDCROSS SKIT KUL  det skulle man ju sj vilja åka ju:)

har inte hänt så mkt vi mest sett på os , vart ute och gått, sen så har jag varit på ams möte för ungdomar idag, bakat chokladchip skit goda vart dem, tyvärr blir det ingen bild för dem vart för goda så dem ligger i våra magar nu haha:) nej vars blir nog en bild på dem imorgon eller ja får se haha

neee så många dagar som jag inte bloggat på och ändå BLOGGTORKA VA EE DETTA.....

kan ju skriva att min bil har snart tappat avgasrörre hahah inget kul , vet inte vad man ska göra det bästa ee väl att köpa nytt så man slipper ha massa strul  haha

nee bloggar nog mer sen om jag kommer på något mer att blogga om.

HA DE GÖTT

PÖSS PÖSS

*CARPE DIEM*

  

Av Jenny Nilsson - 13 februari 2010 18:12

nee nu skiter jag i att skriva inlägget försvann

Av Jenny Nilsson - 12 februari 2010 22:48

 hejsan!

idag ee dagen då os börjar och det börjar med en dödsolycka i rodel  stackarn...

har inte gjort ett skit idag kul va så kanske bloggar nästa gång som jag verkligen gör något

hahahaha...


  

MJUKISBYXAN88

PÖSSPÖSS

*CARPE DIEM*


Av Jenny Nilsson - 11 februari 2010 21:39

kommer lite bilder från dagen mest egobilder hahha

        

GOD NATT

Av Jenny Nilsson - 11 februari 2010 11:47

att dem ens vill va med i programmet fattar inte haha,.

nee nu börjar jag bli hungrig.

ha de

patrik

Mina fyrbenta vänner

Presentation


I denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord

Fråga mig

13 besvarade frågor

bloggvärde

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

hjärtan

marquee behavior=scroll direction=down scrollamount=5 scrolldelay=42 height=619 style='position:absolute; left:45%; top:77px; width:17; height:619px;'>

muspekare

 

Ovido - Quiz & Flashcards